Day: decembrie 17, 2013

The 50th Conversational English Botosani

This Wednesday, the 18th of December , at 7 pm, there will be the 50th Conversational English meeting in Botosani, at Wenge Pub&Caffe (next to Eminescu high school). The moderator for the evening is Razvan, me 😀
We will talk about relationship, connections between couples, about the types of relationships and your point of view about them.

See you all this Wednesday! 🙂

The event on Facebook is here. (mai mult…)

Cartier rezidențial în București

Cum ar fi dacă ai avea un job foarte bine plătit ori dacă ai căștiga la loto? Eu cu siguranță m-aș muta în București și mi-aș lua o casă. Apartamentele sunt ok, pe termen scurt, doar ca casele sunt bune pe termen scurt. Ai o mică grădină, ceva copaci și iarbă, nu ai probleme cu vecinii, decât dacă dai un bairam și trezești tot cartierul.

În urmă cu ceva timp am scris un articol despre o pățanie când am fost cu ceva timp în București. Situația în care nu știam ce să fac cu compania de curățenie. Doar că nu am menționat că amicul de care vorbeam stătea în cartier rezidential Domnesti. El după ce mi-a văzut articolul a început să râdă și să vorbim mai multe despre acest subiect. Despre faptul că „Curtea Domnească (așa se numește) este un cartier numai cu vile de lux, care la vremea construcției au costat între 3-5 sute de mii de euro, care beneficiază de piscină, cofetărie, restaurant, terenuri tenis, etc.. Și că acum, chiar și oamenii care nu sunt milionari în euro au ocazia sa cumpare o vilă în cadrul acestui cartier la un pret foarte bun, și nu oriunde, ci chiar în centrul ansamblului rezidențial” (detalii aici: http://www.curteadomneasca.ro/vila-tip-d.php ).  (mai mult…)