Cartier rezidențial în București

Cum ar fi dacă ai avea un job foarte bine plătit ori dacă ai căștiga la loto? Eu cu siguranță m-aș muta în București și mi-aș lua o casă. Apartamentele sunt ok, pe termen scurt, doar ca casele sunt bune pe termen scurt. Ai o mică grădină, ceva copaci și iarbă, nu ai probleme cu vecinii, decât dacă dai un bairam și trezești tot cartierul.

În urmă cu ceva timp am scris un articol despre o pățanie când am fost cu ceva timp în București. Situația în care nu știam ce să fac cu compania de curățenie. Doar că nu am menționat că amicul de care vorbeam stătea în cartier rezidential Domnesti. El după ce mi-a văzut articolul a început să râdă și să vorbim mai multe despre acest subiect. Despre faptul că „Curtea Domnească (așa se numește) este un cartier numai cu vile de lux, care la vremea construcției au costat între 3-5 sute de mii de euro, care beneficiază de piscină, cofetărie, restaurant, terenuri tenis, etc.. Și că acum, chiar și oamenii care nu sunt milionari în euro au ocazia sa cumpare o vilă în cadrul acestui cartier la un pret foarte bun, și nu oriunde, ci chiar în centrul ansamblului rezidențial” (detalii aici: http://www.curteadomneasca.ro/vila-tip-d.php ). 

Na,eu nu zic că nu ar avea dreptate. Dar cu siguranță trebuie să ai siguranța ori a unui job destul de bine plătit ori a unei afaceri (legale și etice) care să îți aducă un venit constant și destul de mare. Deși, sincer să fiu, prețurile nu sunt chiar atât de mari. Făcând o comparație cu ceea ce am găsit pe internet, în București. Chiar și în regiunea Moldovei am găsit case ori vile care nu erau atât de spațioase și cereau destul de mult. În amintesc că în Iași, în urmă cu 2 ani de zile, am văzut o casă de vânzare, cu vreo 4-5 camere (probabil avea vreo 25-40 de ani vechime) și cu o curte destul de mică iar tipul cerea vreo 80-90.000 de euro. Îmi amintesc asta fiindcă în aproape fiecare dimineață treceam prin fața casei.

Mă rog discuția cu amicul meu a continuat și pe această direcție. Destul de mult. Probabil avea timp liber și chef de vorbă și m-a găsit pe mine pe internet.

Na, eu zic că nu e scump și cred că e destul de rezonabil. Ce părere ai?

Lasă un comentariu