Online Career Day – a IV-a editie

Un eveniment interesant la care m-am inscris. Am aflat initial de la o prietena despre el ( de la Alina. Merci Alina!) iar programul si numele mau atras. Mai multe informatii am aflat de pe site-ul 360.uaic.ro si de pe site-ul lor.

Desi initial am fost atras fiindca am crezut ca ii o continuare a SMS Iasi (Social Media Summit Iasi) insa uitandu-ma peste program si invitati am inteles ca se axeaza mai mult pe o parte din ceea ce a fost discutat. Si anume afacerile online. Desigur se va vorbi si despre job-uri.

Sunt interesat de ceea ce se va discutat, cum va fi pusa problema, ce informatii noi vor aduce si tot asa. Desigur, daca voi fi acceptat.

Desi participarea este gratuita trebuie sa fii selectat pentru conferinta. Nu ii greu: cateva detalii despre tine plus de ce esti motivat si care ii scopul tau in cariera.

Invitati:  Ionuț Călugăru, Gabriel Curcudel, Daniel Damian, Ionuț Albert Maxim, Alexandru Negru, Bogdan Pantoc, Paul Pădurariu, Ines Prodan, Noni Trofin.

Daca vreti sa aflati mai multe intrati pe site-ul lor aici.

 

2 comentarii

Lasă un comentariu