Blogmeet Botoşani #7.5

Sâmbătă, 20 septembrie 2014, se va organiza a şaptea întâlnire a comunităţii bloggerilor botoşăneni. Această ediţie va fi puţin diferită fiindcă vom face şi un tur ghidat al oraşului Botoşani, tur întreţinut de unul din ghizii Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Botoşani. Astfel vom cunoaşte mai bine istoria şi poveştile din spatele clădirilor şi a bisericilor.

Pe lângă turul ghidat vor veni şi bloggeri noi, cei pe care nu i-am văzut până acum la faţă, vom discuta despre viitoarele proiecte ale comunităţii (personal am 1-2 idei) şi poate ne vom implica în 1-2 proiecte socio-culturale mai mari. Până acum ne-am implicat în promovarea festivalului Zilele Nordului, în promovarea Muzeului Vieţii Cotidiene în Comunism, ne-am întâlnit cu Chinezu, o parte dintre noi am devenit editori pentru site-ul orasulbotosani.ro, am participa la o tabără de jurnalism la Ipoteşti (17 la număr) şi avem o colaborare fructuoasă cu Centrul Europe Direct Botoşani. Poate vom discuta şi programa o vizită în beciurile din Centrul Vechi al Botoşaniului, poate vom organiza întâlniri bilunare tematice unde fiecare dintre noi va pregăti o temă/un subiect din Social Media, aşa cum organizau OdO o dată în Iaşi.

Dacă eşti interesat/ă de ceea ce facem şi vrei să ne cunoşti vino sâmbătă, 20 septembrie, la ora 15:00, în faţa monumentului dedicat soldaţilor din Primul Război Mondial, din Centrul Vechi.

 

2 comentarii

  1. nu are legatura cu blogmeet, dar am auzit ca lucrezi la uvertura mall. poate faci un articol nou despre munca la mall. 😀

Lasă un răspuns

