Book Challenge

 

Cu toţi ştim de Ice Bucket Challenge dar câţi dintre voi au auzit de Book Challenge? Este un trend pe Facebook şi în rândul bloggerilor de a provoca prietenii de a enumăr 10 cărți care i-au surprins în mod plăcut. Am fost provocat de Dan Talmaciu, Diana,  Sebastian Stîncescu şi Toma Florentina (pe Facebook) de a face o astfel de listă:

1. Niccolo Machiavelli – Il Principe (după ce am citit cartea am ştiu că vreau să merg la Ştiinţe Politice).

2. Robert T. Kiyosaki – Tată bogat, tată sărac

3. Robert T. Kiyosaki – Cadranul banilor. Ghidul unui tată bogat pentru libertate financiară.

4. Daniel Goleman – Inteligenţa emotională

5. Nicolae Filimon – Ciocoii vechi şi noi (o carte bună care surpinde corupţia de la începutul sec. al XIX-lea din Bucureşti şi consecinţele).

6. George Orwell – Ferma Animalelor

7. Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae – Ghid esenţial de promovare

8. Yves Agnes – Introducere în jurnalism

9. Radu Paraschivescu – Ghidul nesimţitului

10. Dan Lungu – Sînt o babă comunistă!

Acestea ar fi cărţile care mi-au plăcut ori m-au influenţat într-o anumită măsură. Aşa cum am fost şi eu provocat voi provoca la rândul meu pe: Lucian, Ovidiu, Florentina, Andra,  Magda, Ioana, Fede, Cristian, Eliza şi Ingrid Andreea.

 

Sursa foto

6 comentarii

Lasă un răspuns

