Old Spice și la Botoșani

Ieri, după antrenament, aveam chef să cumpăr ceva produse și în timp ce mă plimbam prin Carrefour, fără nici o vlagă și chef de analiză a produselor, deodată îmi sar în ochi niște produse roșii ca focul. Când am văzut că sunt produse Old Spice am făcut doi pași înapoi iar vlaga mi-a revenit instantaneu. Nu îmi venea să cred că în sfârșit pot cumpăra produse Old Spice fără să comand de pe internet ori să rog pe cineva să mi le aducă din București.

21072014343

Sunt patru tipuri de produse: deodorant stick, deodorant spray, after shave și gel de duș. Iar prețurile sunt acceptabile, zic eu.

Iar acum câteva video:

Lasă un răspuns

