Cum a fost la Blogmeet #5.5

Și uite așa a trecut și a cincea ediție de blogmeet în Botoșani și o dată cu ea au venit nou amintiri.

Această ediție a fost în Chrome Bar și ne-am adunat pe la ora 16:45 (aproximativ) pe Pietonal. Eu, Andreea, Gabriel și Andra ne-am intersectat pe drum și au apărut și două bloggerițe noi (Mihaela și Mioara) pe care Gabriel le-a invitat. Tot pe drum, aproape de local, ne-am intersectat și cu Maria Magdalena care a greșit puțin drumul spre local, dar am ajutat-o noi să revină pe drumul cel bun.

Ajunși în sfârșit am căutat un locație unde să ne putem aduna mai mulți dar și cu o priză fiindcă dddhhhaa doar suntem bloggeri.

Între timp au ajuns și o parte din reporterii de la ziarul Buzz (Ioana, Ana și Alexandra), după care a venit doamna Nicoleta Mihaela Butnariu iar ultimul care a sosit a fost Adrian.

După ce ne-am prezentat de 2-3 ori am început să discutăm despre tabăra de jurnalism care va fi la Ipotești, în perioada 25-27 iulie, și la care bloggeri vor avea aproximativ 15 locuri. Am mai vorbit despre Muzeul Vieții Cotidiene în Comunism și cine are obiecte le poate dona la cortul de pe Pietonalul Unirii, vineri, sâmbătă și duminică între orele 16:00-21:00, despre Zilele Nordului, despre blogging și bloggeri mai mari din România, puțin despre Ideo Ideis și mult mai multe.

Dacă vrei să știi ce se discută te așteptăm la următorul blogmeet. Andreea ne-a lămurit de ce o parte din bloggeri botoșăneni nu vin la întâlnirile noastre: fiindcă cred că vorbim doar chestii tehnice. Poate la început, însă găsești oameni cu care să discuți despre orice, de la teatru și muzică până la…Gabriel.

Acum am fost 12 bloggeri, din care 3 membre noi:

Mioara Claudia

Claudia Mihaela

Nicoleta-Mihaela Butnariu

Alexandra Ciotir

Gabriel (Pălărie) Ursu

Adi Bolocan

Magdalena Cazaciuc

Andra Daniliuc

Andreea

Ana Iftodeanu

Ioana Matfeev

blogmeet 5.5

 

2blogmeet 5.5

 

3blogmeet 5.5

Poze: Nicoleta-Mihaela Butnariu

Din păcate nu toți se văd în poze.

6 comentarii

Lasă un răspuns

