Cel mai bun prieten al laptopului

Știi cine e cel mai bun prieten a laptopului? Pe lângă un internet de calitate, pentru a nu-și vărsa nervii proprietarul pe el.

O geanta laptop de calitate. Exact, nu ai fi ghicit, nu?

Eu am laptopul de aproape 5 ani de zile și te asigur că o geantă de calitate înseamnă un laptop fericit și sănătos. Când am cumpărat laptopul am avut și o geantă, de fapt un rucsac, special pentru el. Puteam să fug cu el și nu pățea nimic și era bine merci. Și acum e bine, oarecum.

Laptopul e cel mai longeviv instrumente pe care îl am. Telefoanele de obicei se schimbă la 2 ani de zile, însă laptopul a rămas cu mine. Și atunci când am fost pe la diverse traininguri, conferințe, prin Polonia, Germania și Olanda. L-am luat cu mine și când am făcut autostopul, deși atunci îl aveam pus bine merci în rucsac. M-am rătăcit aproape 3 zile prin Germania, înconjurând jumătate din țară pentru a ajunge în Mannheim. Primele 2 seri nu am dormit deloc.

Deci eu trebuia să ajung în Mannheim la o conferință iar din Gdansk până aproape de Berlin mi-a luat 6 ore cu 2 mașini. Însă a doua mașină m-a lăsat pe autostradă, aproape de Berlin și la  7 km depărtare de o benzinărie. Pentru cei care au mers pe autostradă în Germania știu că acolo nu există limită de viteză, nu se face autostopul și nici măcar nu se oprește. Și da….a trebuit să merg vreo 7 km până la benzinărie și să iau alte mașini de acolo. Iar nemții nu sunt chiar prietenoși, cu autostopiștii (în sensul că nu îi ia) și tipul din Polonia m-a lăsat pe partea greșită. Mă rog am supraviețuit, cu vreo câteva zeci de euro, cu ceva mâncare și apă din Gdansk, cu o hartă și cu multă perseverență. Într-un articol viitor poate voi povestit tot ce mi s-a întâmplat. Fir-ar a trecut un an de atunci….

Iar laptopul a rezistat călătoriilor, stresului fizic (probabil și emoțional) și ar trebui să îl răsplătesc cu o geantă/rucsac și eventual cu service, ori în Botoșani ori un service laptop bucuresti. Merită.

Lasă un răspuns

