Rezultatele campaniei Facebook Ads

Ieri am organizat prima mea petrecere tematică în Botoşani, Traffic Light Party, şi pentru a diversifica puţin promovarea am decis să cumpăr puţină publicitate de la Facebook – Facebook Ads.

Personal nu sunt satisfăcut de rezultat, poate din cauza mesajului. Poate nu a fost suficient de scurt şi atrăgător.

Mesajul:

Facebook ads mesaj

Rezultate:

Facebook AdsAm investit 40 de lei, pentru 2 zile (22 şi 23 mai), un număr de 15.600 de persoane din Botoşani au „văzut” mesajul şi doar 37 de persoane au fost receptivi la mesaj.

Am şi contorizat numărul de click-uri folosind Bit.ly:

bit ly rezultate

Cred că Facebook Ads e bun, dar: – trebui să ai un mesaj scurt şi atrăgător;

– campania să fie pe o perioadă mai mare de timp (cel puţin o săptămână);

– campania să aibă un buget destul de mare (cel puţin 20 de lei pe zi);

– să contorizezi click-urilor folosind bit.ly ori alt site de genul ( nu te poţi baza doar pe ceea ce oferă Facebook);

– să ai o poză interesantă ori video;

– să ai un link către site ori către event.

 

Ai folosit vreodată Facebook Ads?

Crezi că mesajul din campania mea era prea lung?

8 comentarii

  1. Mie una nu mi se pare deloc lung mesajul. E chiar scurt și la obiect. Sunt toate detaliile de care ai nevoie. (Deși lipsea prețul intrării.) 😀

  2. Am și eu o întrebare: cum se afișează poziția de pe Zelist? Dacă ai răbdare să-mi explici cât mai băbește, că n-am înțeles cum se înscrie codul respectiv pe HTML.

  3. @racoltapetru: dupa ce copii codul de pe zelist intri in Panoul de Control – Aspect – Widget-uri – in partea stanga, mai jos, este unul denumit Text – apesi click pe el, iti apare optiunea Adauga unelte si iti va aparea in partea dreapta, sus, linga celelalte widget-uri – dupa care inserezi codul de la Zelist si il salvezi. Atat

  4. Cred ca – doar cred, nu sunt sigur – cel mai bine ar fi sa intrebi un fost student sau actual student de la PR, ar trebui sa stie nu ?

Lasă un răspuns

