Danone în România

Danone a împlinit 15 ani pe 15 mai. Rimează, nu? Chiar de ziua mea 😀

Personal apreciez compania, mai bine spus PR-ul şi Marketingul lor. În vara lui 2012 am organizat o şcoală de vară în Iaşi şi prin câteva oraşe din România. Am avut un parteneriat cu cei de la Danone şi ne-au oferit un frigider plin cu produse, de la iaurt până la Sana. Doar că frigiderul a venit puţin stricat şi în a doua zi nu a mai putut răci produsele, fiindcă una din conducte s-a spart când a fost transportat. După ce am sunat persoana de contact de la Danone şi am explicat situaţia în ziua următoare au trimis pe cineva să repare frigiderul şi dacă nu poate atunci să îl înlocuiască. Pe lângă frigiderul înlocuit au fost de acord să ne înlocuiască şi produsele care ar fi fost stricate. Ce pot să spun…decât PR şi Marketing eficient.

Şi fiindcă ei sunt mari fani ai Social Media şi a bloggerilor s-au gândit să provoace puţin blogosfera în a găsi câteva lucruri pe care le-am putea îmbunătăţi sau le-am putea adăuga în zona de conţinut de pe site-ul http://danone.ro/. Plus trei lucruri utile.

Voi începe cu cele trei lucruri utile de pe site:

–          Îmi place articolul despre cele 3 mituri cu privire la iaurturi. Plus celelalte articole din pagina Utile.

–          Pagina Angajam Zâmbete – http://www.angajamzambete.danone.ro/

–          Comentarii. Îmi place că au oferă posibilitatea de a interacţiona iar cititorii să îşi exprime public mulţumirile ori nemulţumirile. Nu e un site static, ci unul dinamic.

Cred că ceea ce aş îmbunătăţi ar fi puţin designul. Deşi e interactiv cred că trebui să fie puţin mai simplu de utilizat (chiar dacă asta ar însemna să fie şi static), un cont de Twitter nu ar strica şi eventual culoarea albastru să fie mai deschisă.

Momentan cam atât fiindcă mai sunt alţi bloggeri care au acceptat provocarea şi au venit şi ei cu idei foarte bune.

Apropo, dacă eşti blogger/iţă nu ai vrea să accepţi şi tu această provocare? În schimbul unui articol vei primi gentuţă frigorifică plină cu iaurturi Danone pentru fiecare blogger înscris în campanie şi câte 10 puncte Blogal Initiative.

Termenul limită este 22 mai, ora 23:59.

Mai multe informaţii pe site-ul Blogal Initiative.

3 comentarii

Lasă un răspuns

