La pescuit

Îmi este dor să merg la pescuit. Cred că nu am mai fost de …..10 ani. Ori chiar mai mult.

Poate o dată cu înaintarea în vârstă nevoia de hobby-uri liniștite crește iar cele care îți ofereau o anumită agitație și adrenalină scade. Cel puțin în cazul meu. Plus am descoperi avantajele și satisfacția de a-mi pregăti propriile mese și să încerc noi rețete culinare. Deși nu am experiementat atât de mult, deși aș vrea. Prima, și sper că nu va fi și ultima, oară când am gătit un pește a fost în Polonia. L-am cumpărat dintr-un supermarket, avea vreo 3 Kg și ceva, am cumpărat ceva produse pentru a face peste la cuptor și cred că a ieșit destul de ok. Dacă colegii nu s-au intoxicat înseamnă că am nimerit ceva bine.

Dar de acum aș prefera să prind „materialul” și să încerc diverse rețete pe el. Iar carnea de pește e și cea mai bună și sănătoasă. Desigur dacă nu e luat dintr-un mediu poluant. Iar o locație potrivită pentru a pescui ar fi lacul Stânca-Costești din Județul Botoșani. Lacul are câteva mii de hectare și e cunoscut printre perscarii locali/județeni.

Dar pentru a merge la pescuit mi-ar trebui și ceva echipamente, nu? Măcar o undiță completă, că râme și alte insecte le găsesc eu.  Și prin căutările mele de pe internet am dat și peste acest site www.bibanu.com care pare interesant și ceva oferte bune. Cel puțin pentru mine și pentru ceea ce am eu nevoie. Mi-ar trebui ceva ieftin și pentru începători, dar care să reziste la o captură mare 😀

Prin căutările mele pe site categoria Pescuit Staționar e cel mai potrivit pentru mine, fiind undițe, plute, cârlige, plumbi și alte minunății din acest gen.

În orice caz ar trebui să mă pregătesc bine înainte, atât pentru pescuit cât și pentru gătit. Să am multă răbdare și să rezist la stres și eșecuri. Repet la amândouă. Dar prin încercare și eroare cred că voi deveni destul de bun la așa ceva.

3 comentarii

  1. Caldura mare din zona urbana m-a alungat anul trecut catre munte, la o partida de spinning la pastrav. Astfel, pescuitul la pastrav fiind permis in perioada 1 Mai -15 septembrie, sfarsitul lui august a fost un bun prilej pentru o ultima iesire, ocazie cu care am mai deprins tainele acestui pescuit. – A fost o experienta unic si minunata!

  2. M-ai atras chiar de la titlu! Îmi place să pescuiesc, dar mai ales să gătesc peștele și să-l savurez. Și ai perfectă dreptate, ca să prinzi o captură bună, îți trebuie și dotări pe măsură!

Lasă un răspuns

