Cum e cel mai bine? Să conduc ori să aștept?

După ce ți-ai luat permisul de conducere și vezi că zilele, săptămânile și lunile trec pe lângă tine fără să mai fi pus mâna pe un volan și o pedală începi să te întrebi dacă mai știi să conduci, dacă mai recunoști semnele de circulație, cui să îi dai prioritate și dacă vei transpira mai ceva decât dacă ai fi mers la sală.

E nasoală situația când realizezi că timpul trece pe lângă tine iar condusul unei mașini ți se va părea atât de străin ca un cod de programare. Ai știut să creezi și să citești un cod de C++ însă a trecut atât de mult timp încât mai știi să faci diferența între un cod de C++ și un cod de html. Așa e și cu condusul unei mașini. E ca un mușchi, dacă nu exersezi, în fiecare zi, se va plafona.

Eu sunt în general împotriva poluării și a mașinilor care poluează, din acest motiv prefer să mă documentez înainte, să caut pe internet diverse site-uri și modele de mașini existente, ce fel de piese ar trebui să cumpăr pentru a reduce poluarea, dacă îmi voi cumpăra o mașină second care nu e prea prietenoasă cu natura. Și prin căutările mele pe internet tot găsesc oferte, sugestii, sfaturi, anunturi auto bucuresti ori anunțuri cu oferte interesante de prin Cluj și chiar și din Iași. Dar cred că e și mai bine să cer sfaturi și de la oameni din viața reală.

Este o dilemă destul de mare: să conduc din când în când pentru a nu-mi ieși din mână? Ori să aștept până când îmi voi cumpăra o mașină second, deși ar putea să dureze ani buni?

Tu ce părere ai?

3 comentarii

  1. Tocmai de asta, spre deosebire de colegii mei, nu am am vrut să dau pentru carnet. Nici nu voi da până când nu voi ști că pot avea și o mașină.

  2. Cred că e important să mai exersezi din când în când treaba cu şofatul. Aşa capeţi experienţă.

Lasă un răspuns

