Prin Cluj III

Eu sper că faptul că mi-am schimbat orașul îmi va schimba și stilul de viață și voi avea anumite obiceiuri/hobby-uri pe care mi le doresc de ceva timp, cum ar fi cântatul la un instrument muzical.

Deși probabil ar fi fost mai bine în Gdansk când aveam mai multe resurse financiare ori în Botoșani când aveam mai mult timp ori în Iași unde cunoșteam mai multe persoane și locații eu cred că e bine în Cluj. Fiindcă nu prea am resurse financiare, nu prea voi avea timp și nici nu cunosc atât de multe persoane. Poate atunci când nu prea ai multe și dorința crește în tine atunci vei fi capabil să înveți mai bine, să te dedici mai mult și să o faci cu pasiune. Desigur depinde de fiecare, depinde de situație și de mulți alți factori. Dar cred că așa voi proceda, după ce voi fi stabil cu un job. Viața e pentru a testa, pentru a excela, pentru a iubi și a face sacrificii. Nu neapărat în această ordine.

Nu știu dacă voi începe cu o chitară clasică continuând cu o chitară acustică. Parcă pare prea tipic.  Poate aș încerca o vioară ori un pian. Un magazin instrumente muzicale  e numai bun pentru a vedea ce prețuri sunt și pentru a face comandă de unul ori mai multe produse, dacă ești destul de ocupat și petreci timp pe internet.

Sursa foto

Probabil pe la al 5-7 salariu mă voi hotărî ce instrument voi alege ca hobby și dacă există lecții decente în Cluj-Napoca.

Cu siguranță aș încerca cel puțin un instrument, cel puțin un an de zile. Nu de alta dar este o mică obsesie de mai bine de un deceniu și dacă nu e satisfăcut probabil va deveni o frustrare. Iar cu toți știm că frustrările nu sunt bune, nu?

Lasă un răspuns

