Prin Cluj II

Mda…atunci când te muți e puțin stresant și agitat. De obicei când mergeam în Iași, ca student, Universitatea îmi oferea lenjerii pat și nu mă stresam prea mult. Aveam lenjeriile, perna și o plapumă, numai bune pentru o viață studențească. Când am fost în Polonia la fel, nu m-am stresat, fiindcă ori aveam în apartament ori îmi cumpăra organizația. Dar în Cluj e puțin mai diferit fiindcă a trebuit să vin cu propriul „echipament” fiindcă eu voi sta pe el câteva luni ori ani buni. Depinde.

Plus un alt lucru dificil cu care trebuie să mă adaptez sunt străzile destul de numeroase, înghesuite și printre care te poți rătăci, ca un mini labirint. Noroc de telefon care mă salvează din când în când. Într-o seara, după ce am ieșit dintr-un loc, m-am învârtit cu cineva de 2 ori până când am ajuns pe o stradă principală, iar tot ce trebuia să facem era să luăm drumul din spate.

Dar în timp mă voi obișnui, atât cu străzile cât și cu lenjeria de pat. Deși nici nu am explorat atât de bine orașul astfel încât să mă plâng de alt ceva. Mi-am promis că după ce mă voi angaja, după ce voi avea un job stabilit cu un salariu lunar voi începe să explorez mai bine orașul, să îl cunosc în toată splendoarea sa, să cunosc oamenii și localurile, să îmi umplu timpul cu activități interesante, printre care mersul la sală și obținerea unui certificat de limbă străină. Voi vedea dacă limba va fi engleza, germana ori maghiara. În funcție de necesitate și de posibilități. Și am auzit că este un local unde plătești câțiva lei și bei câtă bere vrei, într-un interval de ore, ori sunt petreceri Booha ori alte localuri de genul. Desigur nu mă voi duce să mă îmbăt, însă din curiozitate, să văd cum sunt și după să spun că am fost în astfel de localuri ori petreceri și eventual să le recomand străinilor și prietenilor care vin prin vizită prin Cluj.

Am mai multe de făcut prin Cluj, însă după ce voi pune la punct câteva aspecte. Nu mă voi grăbi și nici nu voi face planuri mari. Cel puțin nu până când nu voi avea anumite asigurări. Iar după….voi avea mult mai multe de scris, mai interesante și mai concrete 😀

2 comentarii

Lasă un răspuns

