Google Ad Grants: o oportunitate pentru ONG-urile române

În urmă cu câteva zile cei de la Google au făcut accesibil programul Google Ad Grants și pentru România. Este o oportunitate extraordinară pentru ONG-urile române să devină din ce în ce mai vizibili online și să desfășoare campanii puternice care să atragă fonduri, materiale, oameni și vizibilitate.

La nivel mondial există 35 de țări care beneficiază de acest program, iar din iunie 2010 până acum Google a oferit granturi de peste 600 milioane de dolari.

Dar ce este Google Ad Grants, te întrebi?  Păi…:

Google Ad Grants este ramura non-profit a programului AdWords, instrumentul Google de publicitate online. Google Ad Grants le oferă organizațiilor non-profit posibilitatea de a-și promova misiunile și inițiativele pe Google.ro, acordându-le un credit lunar de 10.000 USD pentru publicitate în programul AdWords™.

Pentru a deveni eligibile ONG-urile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Să dețină un statut actual și valid de instituție caritabilă, în conformitate cu regulile din țara dvs.; consultați, mai jos, definiția statutului de instituție caritabilă din țara dvs.

Să cunoască și să accepte certificările prevăzute în solicitare cu privire la nediscriminare și la primirea și utilizarea donațiilor.

Să dețină un site funcțional, cu un volum considerabil de conținut.

Nu sunt eligibile pentru Google Ad Grants:

Entitățile și organizațiile guvernamentale.

Spitalele și grupurile medicale.

Scolile, centrele pentru îngrijirea copiilor, instituțiile academice și universitățile (ramurile filantropice ale organizațiilor de învățământ sunt eligibile). Pentru a afla mai multe despre programele Google dedicate instituțiilor de învățământ, accesați Google pentru Educație.

Câteva informații despre grant:

Donatarii din cadrul programului Google Ad Grants beneficiază de publicitate AdWotrds gratuită pe Google.ro. Donatarii își creează și își gestionează propriile conturi AdWords, asemenea agenților de publicitate plătitori, dar participarea lor se supune următoarelor restricții:

Un buget zilnic stabilit la 329 USD, ceea ce înseamnă aproximativ 10.000 USD pe lună.
O limită maximă a sumei cost-pe-clic (CPC) de 2 USD.
Posibilitatea de a difuza numai campanii direcționate în funcție de cuvinte cheie.
Posibilitatea de a difuza anunțuri numai pe Google.ro.
Posibilitatea de a difuza numai anunțuri text.

Pentru a vedea formularul dă click aici.

Anunțuri

Un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s