Blogmeet 1.5 la Botoșani

În urmă cu câteva zile, mai exact duminică, a fost un blogmeet fain în Botoșani, la Grand Irish Pub. Din păcate sunt ultimul din bloggeri prezenți care scrie despre el. De ce? Poate din lene, poate din comoditate, ori poate fiindcă sunt în Cluj în căutarea unui job și nu am avut prea mult timp la dispoziție.

Diana, Adrian și Gabi au scris articole frumoase și mai detaliate despre întâlnire și vă invit să îi citiți. Am fost 8 persoane: Diana, Adrian, Gabi, Marta, Manuel, Lucian, Mihai și eu și am vorbit despre social media, SEO, PageRank și nenea Google, despre advertoriale și ce pot păți bloggeri care plagiază. Am vorbit și chestii personale, despre dezvoltare personală iar Gabi a întreținut atmosfera cu glumele și poveștile lui, necăjind-o în același timp pe Diana.

A fost o experiență interesantă și faină și sper să se mai repete, să organizeze o întâlnire o dată la câteva săptămâni. Sunt oameni faini și sociabili, iar de la fiecare poți să înveți câte ceva.

Dacă de Paști voi veni prin Botoșani cu siguranță voi vrea să mai organizăm o astfel de întâlnire.

blogmeet

4 comentarii

Lasă un răspuns

