Caut bloggeri botoșăneni

Botoșaniul nu e un oraș activ ca Iași ori Cluj însă are farmecul și momentele sale. Iar unul din acele momente e când o prietenă a creat un grup pe Facebook dedicat Bloggerilor Botoșăeni iar nu după mult timp s-a decis să se organizeze și un blogmeet, duminica aceasta.

Dacă ești bloggeri/bloggăriță din Botoșani și vrei să menții legătură cu compatrioții tăi te invit să te alături grupului și să participi și la întâlnirea de duminică, dacă vei putea, desigur.

Dacă ești interesat de Social Media și blogging te așteptăm pe grup ori la întâlnire.

WeWantYouToBlog

Sursa foto

15 comentarii

  1. Nu am cum să ajung, o să mă uit pe grup să văd despre ce e vorba. Bănuiesc că aveți nevoie oameni ,,solizi”, eu sunt un novice și nici atât în ale blogului! 😀

  2. Super. Asa poate ne vom aduna mai multi. Am scris si eu acum cateva zile un articol asemanator cu ajutorul caruia am gasit-o pe Diana.

  3. Pingback: Botosani Blogmeet
  4. Nu știu cum se poate să-i răspund Dianei, îi transmiți tu Razvan, mulțumesc!
    Diana, îți mulțumesc; aș veni, dar nu pot; mă bucură enorm că faci asta, poate totuși o să ne întâlnim, ai grijă de tine!

Lasă un răspuns

