Global Citizen – AIESEC

Cei de la AIESEC au un program fain de voluntariat internaţional denumit Global Citizen. Ideea e simplă: practici voluntariat internaţional în Polonia, Cehia, Slovacia, Rusia, Ungaria, Italia, Tunisia sau Egipt, între 6-8 săptămâni, în două domenii – cultură şi educaţie. Termenul limită de aplicare e 10 februarie 2014, iar taxa e maxim 95 de euro, din care vor fi asigurate 2 mese + alte cheltuieli legate de proiect şi consultanţă. O sumă rezonabilă având în vedere că nu au finanţare externă, pe acest program, iar în oraşul unde vei merge vei primi şi consultanţă/mentorat din partea membrilor AIESEC.

Din punctul meu de vedere e o ocazie perfectă de a mai călători puţin, să experimentezi o altă cultură, să îţi exersezi una ori două limbi străine, să te obişnuieşti cu un mediu internaţional, să promovezi pozitiv ţară şi mult mai multe avantaje.

Iată două testimoniale:

Mariana în India

Pentru mine perioada de voluntariat în India a fost superbă. Am lucrat într-un sătuc alături de un ONG care avea misiunea de a pregăti copii pentru vitor și prin aceasta accesul la un sistem de educație global. Lucrul cel mai important pe care l-am învățat a fost să că nu trebuie să ai multe bogății ca să fii fericit. Lucrurile mărunte precum un zâmbet, o îmbrățișare, o față cunoscută, un prieten sau un joculeț nou chiar pot aduce bucurie și voioșie.

Ioana in Tunisia

Vara asta am petrecut șase săptămâni minunate în Tunisia. Am făcut parte dintr-un proiect umanitar și pot spune că am rămas marcată de ceea ce am văzut in orfelinatele din Tunisia si de copilașii de acolo care au nevoie de sprijin. Sunt cele mai drăgălașe ființe, cred că aș mai fi stat încă pe atât acolo numai ca să îi văd zâmbind în fiecare zi. La sfârșitul programului micuții obișnuiau să vină la noi să ne mulțumească și să ne îmbrățișeze pentru tot ce facem. Toți oamenii pe care i-am cunoscut, toate locurile pe care le-am vizitat, m-au marcat profund și pot spune că am avut parte de una din cele mai frumoase veri de până acum.

Pentru a fi la curent cu detaliile referitoare la proiectul Global Citizen și la experiențele altor studenți care au ales acest program de voluntariat, puteţi să vă înregistraţi pe site-ul http://www.aieseciasi.ro/gc .

Lasă un răspuns

