Pagina Bloggerului Roman

Sursa foto

Orice blogger, care scrie de ceva timp și este interesat de atragerea de noi cititori, știe că trebuie să își diversifice canalele de comunicare. Iar una din acele canale, recent apărute, e pagina de Facebook Pagina Bloggerului Roman.

Pagina e interesantă fiindcă, pe lângă postarea zilnică a articolelor bloggerilor, mai oferă o opțiune extra de promovare. În fiecare zi un blogger e pus ca header și promovat pe pagină, ca bloggerul zilei. Interesant, nu?

Dacă ai blog îți recomand să dai un like la pagină și să îi trimiți un e-mail. Nu strică puțină promovare 😀

Misiune:

Misiunea acestei pagini este de fapt misiunea ta – tu si creatia ta faceti totul sa se schimbe.

Descriere:

Aceasta pagina nu va avea niciodata un website reprezentativ, tu si blogul tau sunteti ceea ce vor fi inserate in descriere.

Sper din tot sufletul ca acesta initiativa sa adune la un loc oameni de valoare, suma creatiilor lor fiind destul pentru a reprezenta o patura sociala speciala, unica si ingrozitor de puternica pentru a misca lucrurile in bine in tara asta.

Bun venit pe pagina ta.

5 comentarii

  1. Măi Răzvane, lămurește-mă și pe mine un pic că eu sunt dintr-ăia care pricep mai greu. Eu am un blog, da ? Care ar fi motivul să încerc să mă promovez uzând de tot felul de șmecherii tehnice, artificii și tertipuri gen asocieri în grupuri, grupulețe și alte organizații atâta vreme cât știu sigur că singurul lucru care mă promovează real și durabil este conținutul blogului și ceea ce și cum scriu ?

  2. Pagina de facebook mentionata e doar o alta unealta pentru a ajunge la unii cititorii la care in mod normal nu ai acces ori ajungi mai greu. Atata tot.
    Continutul e foarte important, dar la fel de important e si promovarea 🙂

  3. Crede-mă că aș putea să dau lecții și nu lua asta ca o lipsă de modestie. Sunt la al doilea blog. Ăsta de-acum merge și el destul de bine. Eu unul mă declar mulțumit. Cu primul însă, după 4 luni aveam PageRank 3. Era însă un blog de cuplu, relația s-a rupt și, de comun acord, am renunțat la el deși s-au găsit câte unii să mă întreb de ce am renunțat la un blog care „duduia”. Am renunțat fiindcă nu urmăresc să vând nimic. E blog și-atât. Mi se pare cel puțin tâmpită ideea unora care postează doar rețete culinare de a se intitula ca fiind bloggeri. Eu nu urmăresc să devin celebru. Pentru scopul în care a apărut acest blog, feedback-ul de acum este mai mult decât suficient și mulțumitor.

  4. Mai Dane, acu’ ca tot ne aflam la taifas n-ai vrea tu sa traiesti pe-o insula pustie dand lectii de jurnalistica (na’ ca te-am citit) pescarusilor sau tu ti-ai pus butonelu’ albastru de facebook doar asa, ca-i trendy tare???

    Da frate, asa e, facebook-ul e locul unde tu lipsesti si ia ghici, prietenii tai din blogosfera se aduna de zor in, cum ai zis???… a, da…”grupuri, grupulețe și alte organizații”

    Chestia e ca ”șmecherii tehnice, artificii și tertipuri” se traduce socializare si daca nu cumva iti e nu-stiu-cum sa raspunzi aici, evident si un comentariu al tau pe blogul lui Razvan eu l-as nominaliza fara regret la capitolul socializare si prietenie.

    Multumesc Razvan.

Lasă un răspuns

