Pentru 2014

După ce am citit un articol despre 5 regrete pe patul de moarte şi după ce am primit leapşa din partea bloggăriţei Anca Balaban am stat şi am meditat asupra ce am făcut şi vreau să fac, în special pentru 2014.  

Oricât de mult mi-aş dori ceva, dacă nu voi depune efort, dacă nu voi fi optimist şi nu voi munci pentru ideile/dorinţele mele ele vor fi ca şi majoritatea celor 13 puncte pentru 2013, nebifante.

Astfel, ceea ce îmi doresc pentru 2014 e:

1. Să am domeniu şi hosting pentru blogul meu.

2. Să îmi deschid cel puţin 3 site-uri nişate.

3. Să scriu zilnic pe blog, ori să am cel puţin 7 articole săptămânale.

4. Să călătoresc în cel puţin o ţară.

5. Să scriu cel puţin un proiect pentru programul Erasmus +

6. Să am propriul ONG.

7. Să fiu mai bun şi mai generos cu cei apropiaţi şi cu cei care au nevoie de ajutor.

8. Să am un câine, adoptat de la padoc.

9. Să înţeleg mai bine Social Media, PR-ul, HR-ul şi Managementul Proiectelor. Sunt incluse toate în aceeaşi dorinţă fiindcă sunt domenii ce mă interesează şi pasionează.

10. Să am o agendă nouă, frumoasă şi interesantă pe care să o folosesc pentru întâlniri şi idei. Nu mă refer la o agendă de 10 lei. Nu…ci o agendă care…să mă facă să scriu în ea în fiecare zi. Ce pot să spun, sunt pasionat de agende 😀

11. Să fiu sănătos.

Cred că asta îmi doresc pentru 2014. Cine ştie poate lucrurile se vor schimba. Dar, ca idee generală, cam aceasta va fi direcţia acţiunilor mele pentru următorul an!

Tu ce îţi doreşti pentru 2014? Fericire, sănătate, o viaţă interesantă (şi agitată)?

14 comentarii

  1. Îmi propun o singură mare chestie pentru anul viitor – să plec definitiv din România. Pagerank-ul mai poate aștepta, oricum nici până acum nu i-am dat intres. 🙂

  2. Cum așa? Cele 13 din 2013 au rămas nebifate?
    Baftă cu astea!
    La punctul 4: călătorește prin România 😀
    Iar pentru punctele 12, 13 și 14: tot să fii sănătos, din partea mea! 😀

  3. Baftă! Îţi ţin pumnii! Şi… o rugăminte: după ce realizezi punctul 1. -Să am domeniu şi hosting pentru blogul meu.- poate scrii un tutorial? Aş vrea şi eu domeniu, dar nu ştiu ce se schimbă o dată cu asta, mă întreb dacă nu e bine să rămân aşa, gratuit… Dar nici asta nu e bine, că sunt unele avantaje… Îmi e teamă că, dacă trec pe .com, fac blogul praf. Şi, în plus, întrebare de baraj. Dacă eu dispar şi nu mai achit, blogul dispare şi el?! Complicat pentru tărtăcuţa mea mică…

  4. @GoutteDeReve – Trecerea la un domeniu și un hosting propriu e o treabă destul de ușoară. În primul rând caută-ți o firmă de hosting și cumpără atât domeniul, cât și pachetul de hosting de la ei. În acest fel legătura dintre domeniu și hosting va fi făcută automat, nu va trebui să-ți bați tu capul cu nameserverele. După ce-ți primești detaliile de administrare ale hostingului, te autentifici în cPanel (interfața de administrare). Acolo vei avea posibilitate să instalezi scriptul de WordPress. După realizarea acestui pas mergi în adminul blogului tău de pe wordpress.com și să-i dai export, va trebui să salvezi un fișier cu extensia .xml, acesta va conține toate postările tale. Apoi nu îți mai rămâne decât să mergi în adminul de wordpress, cel instalat în contul tău de hosting, iar de acolo de la Tool – alegi import și-i dai calea către acel fișier .xml, cel care conține articolele tale. În câteva minute vei avea toate articolele importate în noul tău blog.

    În final nu-ți mai rămâne decât să-ți personalizezi blogul așa cum dorești: cu orice temă de wp vrei, widgets, plugins etc. Succes! 🙂

    P.S. Dacă vei ”dispărea”, înainte poți să-ți faci un backup al blogului pe care să-l salvezi în calculatorul tău, iar când ai chef să revi online pe un alt domeniu va trebui decât să-i dai restore. 🙂 Dar e păcat pentru că vei pierde numele domeniului, care, poate, atunci când l-ai folosit și-a luat pagerank, page authority, poate ai construit și niște backlink-uri, ca să nu mai zic de brand în sine. 🙂

  5. se pare ca vei avea un 2014 interesant. eu iti doresc sa le bifezi pe toate sau cel putin pe acelea care iti fac bine 🙂 am si eu in plan sa fac un post asemanator 🙂

Lasă un răspuns

