Ai auzit de Romercial?

Ai auzit de Romercial?

Sursa foto

Nu?

Nu e nici o problemă. Nici eu până recent. De fapt până când nu am văzut un articol pe site-ul Carte Noua. Deşi ştiu că nu e singurul din România, dar stilul lui e aparte.

Urmărind videoclipul mi-am dat seama că genul lui de a analiza reclamele chiar îmi place. Având în vedere că am început să lucrez pe partea de PR va trebui să fiu mult mai atent şi mai bine informat. Nu strică să mă uit o dată la două săptămâni la această emisiune.

O mică descriere (de pe contul de Youtube şi pagina de Facebook):

V-blogul unde vezi 3 reclame Romanesti de 2 ori pe luna, disecate 1 data pentru totdeauna.

V-Blogul unde spoturile publicitare, reclamele in print, radio, online si cele plasate, Romanesti sunt recenzuite si criticate. Episoadele contin limbaj dur, umor negru si absurd.

Discretia spectatorului este recomandata.

P.S.: singurul blog unde am găsit câteva articole despre această emisiune e aluziva.ro , deci momentan nu e chiar atat de cunosc. Dar cred că are un viitor promiţător.

 

Lasă un răspuns

