O întâmplarea cu serviciile de curăţenie

Câteodată e greu să menţii curat casa pe care o ai, în special dacă e o casă destul de mare şi tu eşti pe drumuri, pe la diverse conferinţe, întâlniri de afaceri şi tot aşa. Din acest motiv unii apelează la servicii curatenie pentru a-şi uşura treaba, pentru a economisi din timp.

Când eram prin Bucureşti am apelat la o cunoştinţă pentru câteva nopţi. Tipul era destul de ocupat, călătorea destul de des: întâlniri de afaceri, conferinţe, seminare, chestii de genul. Oricum, am întrebat dacă ar putea să mă ajute şi având în vedere că în perioada respectivă era plecat la nu ştiu ce conferinţă cu tema de antreprenoriat în Braşov a fost de acord să mă ajute. Mi-a arătat casa, mi-a explicat unele chestii cum funcţionează, în special sistemul de alarmă, mi-a explicat cum să ajung de la locul conferinţei până la casă, cu mijloace de transport….mă rog aproape tot tacâmul.

Eu eram destul de fericit fiindcă aveam un loc unde să stau gratuit, deşi nu mă aşteptam să am o întreagă casă pentru mine. M-aş fi mulţumit şi cu o canapea. Am dormit şi în săli de sport cu sacul de dormit, la conferinţele AEGEE, deci nu sunt atât de pretenţios. Oricum, a uitat să îmi spună un lucru, probabil destul de important. Anume: o dată la două săptămâni o companie cu servicii de curăţenie vine la casa lui şi face curat general. În mod normal o mătuşă de-a lui deschide casa şi stă cu ei, doar ca fiind eu pe acolo mătuşa respectivă nu mai vinea. Deşi şi-a anunţat mătuşa să nu mai vină a cam uitat să mă anunţe pe mine că vor veni ei.

Oricum, după ultima zi de conferinţă (duminică) am decis să mai rămân vreo 2 zile prin Bucureşti. Iar luni mă pregăteam să vizitez capitala, să văd cu bune şi cu rele ce poate oferi acel oraş. Doar că…la ora 08:00 sunt trezit de o sonerie. Având în vedere că nu am făcut nimic rău (dar bairamuri ori chestii de genul) am crezut că tipul a revenit mai devreme de la conferinţă. Şi ce să vezi, o mini dubiţă cu o echipă de oameni pregătiţi să facă curat.

Eram sceptic să îi las să intre. Doar am văzut filme în care cei care fac curat sunt asasini deghizaţi ori spioni care sunt puse pe fapte rele. Aşa că am încercat să îl sun. Nu a răspuns. După vreo 30 de minute, în care tot încercam să sun, oamenii tot încercau să intre, insistând că trebuie să îşi facă treaba iar eu refuzându-i până la urmă a venit altcineva cu un contract, semnat de tip. Făcând poză la contract, cu telefonul, şi fiindcă nu răspunde-a, am zis să îi las să intre. Deşi aveam apăsat pe telefon 112 trebuind doar să apăs butonul Apel, mi-am zis să am încredere şi să îi las să îşi facă treaba după care mă duc să vizitez oraşul. Mda…

Am stat cu ei câteva ore bune, i-am urmărit, am tot încercat să îl sun pe tip şi nimic. Ei îşi vedeau de treabă, tipul nu răspundea şi aproape de amiază au şi terminat, a trebuit să semnez ceva documente şi….am mai petrecut ceva timp prin casă să văd dacă nu au luat nimic ori dacă au pus microfoane mini de ascultare. Nimic.

Iar după amiază  mă sună şi mă întreabă ce sa întâmplat. Răde şi îmi spune că e normal, a uitat să îmi spună şi că aş fi putut să vizitez oraşul fiindcă are încredre în ei. Eventual dacă le dădeam şi cheia era ok pentru el, fiindcă o lua înapoi când revenea în Bucureşti….

De accea e bine să ai telefonul tot timpul cu tine, se mai întâmplă să uiţi anumite chestii iar unii oameni să piardă mult timp…

Un comentariu

  1. Interesanta intamplare, eu nu stiu cum as fi reactionat avand in vedere ca si eu am ceva „orori” de la filmele pe care le vad. Oricum in final poate prietenul tau a vrut sa iti faca vreo gluma sa vada cum reactionezi.
    Numai bine.

Lasă un răspuns

