Jucăriile şi sărbătoriile

În curând vin sărbătorile de iarna iar o dată cu ele vor veni şi acele sărbători de mult aşteptate de copii, şi anume: Moş Nicolae şi Moş Crăciun. Fiecare îşi face o listă cu jucăriile pe care le vrea de la cei doi moşi, de la tabletă până la jocuri lego citypapusa cicciobello orijucarii fisher price

Desigur fiecare copil îşi doreşte cât mai multe şi cât mai repede. Fetiţele să aibă ceva frumos iar băiţii ceva mai rezitent. Unii îşi doresc o tabletă alţii jucării lego. Mda..copii îşi doresc destul de multe, dar părinţi…ups, mă scuzaţi, cei doi Moşi decid ce e mai potrivit pentru ei. Sper ca nici un copil de 5 ani să nu îmi citească acest articol 😀

Şi eu eram o dată tânăr şi aşteptam cu nerăbdare sosirea cadourilor. Deşi, într-un an, am dat peste tatăl meu cum punea cadourile sub brad. Dar acest lucru nu m-a deranjat, fiindcă am tot primit cadouri, de sărbătorile de iarnă. Cel puţin până la o anumită vârstă. Fiindcă după am început să primesc bani şi era mai ok. Cu cât creşti priorităţile se schimbă. Deşi nevoia de atenţie şi de cadouri nu se schimbă chiar atât de mult. Într-o oarecare măsură încă suntem nişte copii ce aşteaptă jucării şi atenţie, de sărbătorile de iarnă.

Cred că atunci când voi avea copii aş vrea să le ofer de Moş Nicolae şi Moş Crăciun jucării clasice. Nu o tabletă, ci lego. De ce? Pe lângă faptul că nu vreau să descopere acest articol, e ca ei să înveţe valoarea unui lucru, să aibă partea de acele jucării pe care le-am avut şi noi. Asta nu înseamnă că voi cumpăra căiuţi din lemn care se leagănă. Nu. Dar acele jucării care îi vor provoca intelectual, care îi vor face să aprecieze valoarea unui lucru, din care să înveţe dar să se şi distreze. Încă nu ştiu exact ce le voi oferi fiindcă cine ştie ce invenţii vor mai fi peste 10-20 de ani. Cine ştie ce jucării vor fi atunci? Ori poate jucăriile retro vor reveni din nou la modă.

Vom vedea.

Un comentariu

  1. Foarte bine punctat, copii nostri din pacate pierd foarte mult timp la pc ceea ce nu e bine, jocuriile LEGO contribuie foarte mult la dezvoltarea imaginatiei micutilor nostri, in fiecare zi pot construi ceva diferit din acelasi set de piese.

Lasă un răspuns

