Bebe mic

Ieri am avut un vis destul de ciudat. Am visat că aveam doi copii mici, gemeni de fapt. Nu mai reţin dacă au fost de acelaşi sex ori dacă era un băieţele şi o fetiţă. Dar ştiam, ori mai bine zis simţeam că sunt ai mei. Ori că e al meu. Încă nu sunt sigur dacă am visat prima oară un singur copil ori doi. Fiindcă la un moment dat m-am trezit şi am stat aproape o oră gândindu-mă la acest aspect.

Nici nu îmi amintesc cine era mama lor, şi chiar dacă mi-aş aminti nu aş spune. Fac totuşi o diferenţă între viaţa privată şi cea virtuală. Mă rog…oarecum. În vis, în primul ori al doilea, nu mai reţin, mai erau câteva elemente, cum ar fi: patuturi copii , jucarii fete, jucarii baieti şi alte elemente de genul acesta. Deşi era trecut de miezul nopţii când m-am trezit nu îmi amintesc multe lucruri. Nici nu am deschis laptopul ori lumina, pentru a uita ce am visat (e o regulă, dacă te trezeşti cu faţa la soare ori la lumină vei uita ce ai visat). Poate fiindcă am stat aproape o oră treaz gândindu-mă la acest subiect.

Am căutat pe internet (dimineaţa) explicaţii la ce am visat doar că nu îmi place explicaţiile lor. General vorbind, un băieţel înseamnă o supărare trecătoare, o fată reprezintă o bucurie mare, dacă se naşte un copil înseamnă moarte (serios??), doi copii reprezintă mari bucurii între soţi (nu am, deci nu se aplică); copil jucându-se reprezintă întelegere, dragoste, afacere bună dar dacă se joacă mai mulţi înseamnă succese materiale – jucându-te cu el – bucurie ori căştig (cred că reprezintă o aluzie nu prea subtilă că trebuie să te joci des cu proprii copii – ceea ce sunt de acord); copil mic ţinut în braţe – necaz, ruşine; copii foarte mici – sporirea familiei, copil nou-născut – oboseală ce duce la deznădejde; stând lângă un nou-născut – mare bucurie. Iar o altă explicaţie: visele despre copii mici ne oferă accesul la copilul din noi. Acesteia aş putea să îi ofer credit, să spun că poate fi adevărat.

Dar, pe de altă parte, sunt mai mult adeptul lui Jung care pune accent pe ceea ce simţi în vis decât pe interpretarea lui. Hhhmm….voi vedea.

Dar tu ai avut vreun vis cu copii? Ori copil? Ce ai simţit?

Lasă un răspuns

