Instrumente online pentru bloggeri

Scriu acest articol fiindcă am început să caut, să mă interesez cu privire la instrumente pe care le-aş putea folosi pentru munca mea în online.

Momentan am căutat să fie gratuite dar şi folositoare.

Zelist for Bloggers – este un instrument românesc, gratuit, oferi de Zelist bloggerilor români. E chiar foarte fain, fiindcă poţi să monitorizezi impactul articolelor blogului tău pe Facebook (share-uri, like-uri şi comentarii), pe Twitter (de câte ori s-a distribuit şi câte persoane a văzut articolul) plus altele. Mai oferă opţiuni de monitorizare pentru pagini de Facebook, a contului de Twitter. E chiar foarte bun. Personal îmi place.

zelist for bloggers

Advertica social media link activity – e gratuit şi românesc, e bun pentru a vedea reacţiile de la un articol, pe reţelele sociale cum ar fi Facebook, Twitter, Google +1 şi Pins. Am comparat rezultatele unor articole care îmi apar în Zelist for bloggers, iar pe advertica statisticile sunt aproape la fel. La unele articole mi-a arătat un număr puţin mai mare de like-uri, share-uri şi comentari.

advertica

Facebook Insights – ajută la monitorizarea evoluției paginilor de Facebook pe care  le administrezi. Arată numărul total de useri, numărul celor activi, gradul de viralitate a conținutului și tot așa.

Google Alert – filtrează informația pe bază de cuvintelor cheie și trimite rezultatele via e-mail.

Mention – oferă posibilitatea să verifici menţiunile brandului ori a unui/unor cuvinte cheie. Există o variantă de trial, cu 10.000 de menţiuni, pe luna. Monitorizează site-urile, reţelele scociale şi trimite notificări prin e-mail. Dacă voi fi mulţumit ori mi se va părea interesant mi-aş face un abonament la ei, având în vedere că nu e scump.

Bit.ly – scurtezi URL-ul, îl împarţi cu alţii şi urmăreşti rezultatele (statistici de accesare).

Hootsuite – monitorizarea simultană a mai multor rețele sociale, prin căutări bazate pe cuvinte cheie.  Deşi momentan nu sunt încântat de el. Îl voi testa o lună, după care voi vedea dacă e potrivit pentru nevoile mele.

GoStats.ro – este un counter pe care îl folosesc pentru a avea o imagine cât mai detaliată cu privire la numărul de vizitatori, cine îl vizitează şi tot aşa. Fiindcă nu am un domeniu propriu şi sunt pe worpdress nu pot să folosesc Google Analytics.

Google PageRank Checker – îţi verifică PR (PageRank-ul).

Momentan cam atât am găsit. Dacă ai vreo propunere te rog să oferi un comentariu.

3 comentarii

Lasă un răspuns

