O altă discuție

O prietenă mi-a citit câteva articole, în special cele ce aveau și o nuanță mai tehnică, în special cele cu imprimanta și m-a întrebat dacă nu mă pricep și dacă nu aș putea să o sfătuiesc cu privire la anumite cumpărături pe care vrea să le facă. Dacă să meargă prin oraș, prin mai multe magazine din oraș ori pur și simplu să facă o comandă online. Am întrebat-o cam ce și-ar dori, deși nu mă prea pricep, iar ceea ce am rețin din discuția noastră a fost o listă ce conținea: o tableta Prestigio, o imprimanta HP și un telefon LG. Mda…cineva sărbătorește Crăciunul mai devreme și la puterea a treia.

După ceva discuții cu ea am căzut de acord că nu va reuși doar într-o singură zi să își cumpere tot ce și-a propus. În primul rând fiindcă trebuie să vedem calitate-preț. Degeaba cumperi o tabletă la 2.400 de lei când de fapt una de 700 de lei e ceea ce ai nevoie și rezistă mai bine de 5 ani, nu? Să nu mai spun de telefoane. Fiindcă le schimbăm atât de des. La un moment se întreba dacă se merită să cumpere și un telefon și o tabletă? Până la urmă un telefon mobil, la un preț și o companie bună, e ca un mini laptop ori mini tabletă, nu? Poate singurul dezavantaj pe care un telefon îl poate avea, comparându-l cu o tabletă, e dimensiunea ecranului. Pe o tabletă e mult mai ușor să citești cărți și unele sunt create special pentru așa ceva. Deși nu poți să suni cu o tabletă. Poate doar un hipster și-ar face din tabletă și telefon. În timp ce citește să și vorbească. Oricum…revenind la discuția inițială.

Până la urmă vom verifica internetul, împreună, să vedem ce oferte sunt, ce recomandări sunt din partea unor bloggeri și site-uri pe care le urmăresc, să facem o listă cu ce ar putea să cumpere și să cutreierăm puțin orașul în căutarea unor magazine ce au produsele din listă. Ori, dacă nu vom găsi, ori fiindcă vremea va fi cam nasoală, cu ceață și ploi, să căutăm fiecare de la casa lui și vom discuta pe Facebook ce fel de produse ar fi mai potrivite pentru ea. Doar facem amândoi parte din generația Y, nu? Internetul e mediul nostru natural.

3 comentarii

  1. Fiți patrioți, măi… Românașii noștri de la Allview scot niște tablete foarte faine. Iar telefonul Viper de la ei e chiar unul reușit. Cât despre prețuri, mai puțin decât jumătatea unor firme consacrate, made, of course in China, cu o aceeași configurație.

  2. Eu unul nu mă plâng că n-am iphone , că n-am tabletă . Nu zic că nu aș accepta dacă cineva mi-ar oferii un iphone sau o tabletă ) , dar vreau să subliniez că sunt multe alte chestii în viață pe care ai putea să ți le dorești înafara dorințelor materiale .. acum ce o să facem ? ne tăiem venele că nu avem iphone ? că nu avem galaxy SIII ? La urma urmelor , sunt milioane de oameni în țară și miliarde în lume care nu își permit așa ceva , ba chiar duc o viață mult mai grea … oameni care își doresc o pâine pe masă (dacă o au și pe aia) pentru ziua următoare .

  3. Și după toate astea să m-apuc să scriu (cred). Am ajuns pur întâmplător să fac tura asta pentru că în aceeași zi vroiam să plec și eu la Ruse doar să mă antrenez și cu scopul de a vedea parcul din Ruse. Da, plecarea la Ruse era un antrenament pentru o tură de 1130 km pe care nu mai am cum s-o fac datorită problemelor financiare. Începusem să pedalez cel puțin 60 km/zi pentru a fi sigur că duc la final tura însă a dat ghinionul peste mine (mă rog, asta e altă poveste pe care o amân până anul viitor). Nici de data asta n-a fost cu putință să văd parcul din Ruse. Deci o să mai trec pe la bulgari, nu mă las până când nu văd parcul. După cum l-am vazut pe hartă este cam cât Parcul Herăstrău (București) deci mă gândesc că e ceva de capul lui.

Lasă un răspuns

