Înregistrarea unor emisiuni

Eu nu mă prea uit la televizor. De fapt e scos din priză fiindcă chiar nu are nici un rost să consum electricitate atât timp cât nu îl deschid. Și e închis nu fiindcă mi-am propus să nu mă mai uit deloc la televizor fiindcă se practică manipulare, dezinformare și prostire în masă. Nu, fiindcă sunt un utilizator fidel al internetului iar aici prostimea e mai mare. Deși, câteodată, la televizor unele emisiuni sunt interesante, în special cele care au ca subiect Roșia Montană, gazele de șist și politică. Dar, din păcate nu mă uit și le pierd. Deși mai ascult emisiuni de la radio online parcă nu e același lucru. Câteodată mi-aș dori să am un DVR care să înregistreze iar când am timp ori chef să mă „informez” de la TV, înregistrat. 

Dar ce este un dvr, mă întrebi? E simplu: DVR ( care e prescurtarea de la „Digital Video Recording”) este un dispoizitiv ce îți oferă posibilitatea de a înregistra în format digital emisiunile de la TV,

DVR înregistrează imaginile provenite de la camerele de supraveghere video ori camere ip (dacă ai o firmă) pe un hard disk intern de diferite capacități. Deci se folosește nu doar pentru înregistrările emisiunilor preferate.

Optiunile generale ale DVR-urilor sunt:

– înregistrarea mișcărilor, după un program stabilit (pe ore, zile).

– afișare fiecărei camere.

– afișează toate camerele prin împărțirea ecranului (4,9,16 cadre).

– afișarea pe rând pentru un timp stabilit.

– pot exista diferiți utilizatori cu drepturi separate.

– afișarea înregistrărilor după evenimente, în funcție de timp.

– afișarea înregistrărilor pe fiecare canal, pe toate simultan.

– transmiterea imaginilor pe internet și afișarea acestora în browser (Internet Explorer),  telefonul mobil, soft propriu, soft de monitorizare pentru mai multe sisteme.

– permit backup pe diferite medii de stocare (hard disk-uri externe, cd/dvd writer extern sau intern, stick-uri de memorie, etc..).

Desigur mai sunt și alte opțiuni, în funcție de model. Unele mai performante decât celălalte.

Cum ți se pare? Nu ai vrea și tu?

Lasă un răspuns

