Câte ceva despre imprimantă

Ieri am avut o discuție mai lungă cu o amică pe Facebook iar printre subiecte era și imprimanta. Da, mai sunt persoane care îmi citesc blogul și mai păstrez legătura cu ei. Poate și fiindcă le reamintesc că am un blog 🙂 Oricum, alt subiect, pentru altă discuție.

Mă întreba dacă chiar am vărsat cerneală pe covorul vechi de mai bine de 3 decenii (da, din păcate), doar că nu mai obișnuiesc să umplu cartușele cu cerneala din seringa, iar cerneala nu mai e cumpărată de la cineva, ci folosesc ciss ink și de obicei mă duc la un magazin de calculatoare, de prin Botoșani, pentru a-mi încărca cartușele. Deși, dacă e urgent și nu am cum să merg la vreun magazin (ori fiindcă sunt închise ori fiindcă ar dura prea mult timp), mai scot seringa pentru cerneală și încarc manual. Dar doar culoarea neagră. Deși nu recomand. A trebuit să schimb de câteva ori cartușele. Ori fiindcă calitatea cernelei din seringi nu era bună ori fiindcă am găurit atât de tare cartușul încât când trăgea ieșea pe afara. Cel puțin asta e explicația ce mi s-a oferit.

Plus, dacă folosesc hartie foto ori pentru fotografii ori pentru stickere, calitatea cernelei e și mai importantă. Am mai pățit ca la câteva centre de copiere de prin Botoșani să obțin ori fotografii mai mult cu o nunanță de roșie ori pur și simplu culorile stickere-lor era mai ștearsă. Iar acum te vei întreba de ce a trebuit să merg la centrele de copiere dacă am imprimantă? Simplu: pozele erau pentru carnetul de conducere și nu știam mărimea pentru a fi trase la imprimantă și nici nu știam dacă calitatea hârtiei era potrivită pentru așa ceva iar atunci când am făcut stickere-le nu aveam nici hârtie și nici nu credeam că imprimanta e în stare de așa ceva. Sincer, merge puțin mai greu atunci când vine vorba de o astfel de hârtie, dar cel puțin, până acum, nu s-a blocat. Deci sunt pe drumul cel bun.

În mare cam atât despre imprimantă. Discuția cu tipa era lungă și atingea mai multe subiecte, dar nu cred că vrei să te plictisesc și cu alte detalii.

Lasă un răspuns

