Câte ceva despre nepoti

Pe zi ce trece aflu ceva nou: că am mai mulți veri și cică nepoți. Eu știam că am în jur de 11 veri (la ultima numărătoare, de acum 5-6 ani) dar au mai apărut vreo 2. E interesant. Dacă nu era Facebook nici nu știam și probabil nici nu mă interesa așa de mult. Nu am mai avut contact cu rudele de ani buni. O parte din ei, cel puțin. Dacă am rude prin Franța, Italia și într-o țară scandinavă înseamna că voi avea unde să mă duc dacă voi face autostopul 😀

Revenind la veri nici nu știu dacă am doi ori mai mulți. Cu siguranță unul am, pe undeva prin Italia, parcă. Deși nu am văzut-o niciodată la față, decât prin pozele de pe Facebook pare simpatică și cuminte, ca orice copil de altfel. Am vorbit cu mama ei prin Facebook despre ea, multe multe ore. Ca orice mamă îmi vorbea despre incaltaminte copii, cum ca trebuie sa fie incaltaminte copii de firma ori de genti si accesorii dama ca nu prea sunt firme prin România, cel puțin în comparație cu țara unde e și tot așa. Ca un copil are nevoie de încălțăminte mai specială, că se joacă fără să conștientizeze că se poate răni iar de la o anumită vârstă fug ca nebunii și cad cam de câte ori încearcă să fugă. Cel puțin primele luni, până când se vor sătura de vănătăi și plânsete și vor face pașii care trebuie. Iar cum iarna dă târcoale, papucii ori bocancii trebuie să fie mai speciali, că într-un an de zile vor trebuie altă mărime, dar trebuie ceva de calitate, acum, pentru a rezista zăpezii. Că dacă se bagă prin zăpadă, greu îl mai scoți. În special dacă sunt copii pe acolo. Iar pericolul degerării la picioare e destul de mare. Deși…polonezi își trimit odraslele prin zăpadă și ninsoare, să se invețe cu frigul. Dar na, noi, românii suntem mai protectivi cu ceea ce e al nostru, nu?

logo

 

incaltaminte copii

Plus vine și vara mai acuș, alte gânduri și alte probleme. Nu neapărat probleme, dar ce să cumpere celui mic? Vai…se gândește deja ce îi va cumpăra peste un an. Nu e frumos să fii mic și mucos? Îi lași pe ai tăi să decidă cu ce să te îmbraci iar tu tot ce trebuie să faci e să te joci naiv și mucos.

Aș mai vorbi și despre alte aspecte discutate în acele câteva ore, dar, având în vedere că nu sunt nici mamă și nici femeie, pur și simplu iubesc copii și îmi place să mă joc cu ei, să îi văd cum greșesc și cum învață din greșeli, aici mă voi opri. Momentan.

Iar

Lasă un răspuns

