Un magazin online

Fiind sunt într-o „cură de dezintoxicare” faţă de Facebook (mi-am închis contul) am deja mai mult timp liber, citesc mai repede blogurile la care sunt abonat şi multe altele. Citind şi lucrând mai mult, am dat peste câteva articole în care oamenii se întrebau dacă în România există site-uri gen Amazon ori emag, site-uri de electrocasnice care să aibă o ofertă de produse destul de mare, gen magazine online televizoare şi  baterii si accesorii ieftine. Chestii de genul.

Fiind mai curios, plus având mai mult timp liber, am intrat pe site-ul propus de ei, vrând să văd ce fel de produse, ce fel de preţuri au şi dacă au anumite chestii interesante. Pe lângă diversitatea unor produse, mi-a mai atras atenţia şi politica de retur/ rambursare. Fiindcă e importantă. În urmă cu ceva luni era un scandal, în mediul online, despre un magazin online şi un blogger ce a cumpărat ceva (nici nu mai reţin ce), însă produsul era stricat, a vrut să îl returneze iar patronul nu a vrut. A urmat un întreg scenariu de învinovăţiri, de dat în judecată, spălat rufele în public şi tot aşa. Unii bloggeri ţineau apărarea bloggărului ţepuit (poate şi din solidaritate, din empatie), alţii nu doreau să se pronunţe pro ori contra, fiindcă considerau că vina e împărţită. Ce să mai zic, o întreagă telenovelă. Nici nu m-ai ştiu cum sa terminat. Nu îmi plac telenovelele. Deci la acest site am citit partea aceasta, să văd ce include. Din ceea ce am citit îs ok. Chiar au şi o secţie pentru a contacta ANPC – protecţia consumatorului.

Am intrat şi pe cele 2 categorii menţionate mai sus şi am observat că au şi un rucsac pentru laptop. Ceea ce îmi şi lipseşte de altfel. Pe lângă o nouă baterie şi un nou încărcător. Iar la secţia de televizoare au o listă cu TV-uri cu LED. Interesantă, de altfel.

Ce pot să spun mai mult? Decât, de ai timp şi dorinţă, accesează site-ul şi compară preţurile şi avantajele. Eu sunt încă în stadiul de a compara preţurile şi calitatea unui rucsac de laptop. Dacă tot ar fi să dau un ban mai întâi să mă informez şi să aleg ceva şi pe termen lung. Doar numai suntem în perioada în care ne cumpăram doar anumite produse fiindcă trebuie, deşi nu ne convine preţul şi calitatea.

Lasă un răspuns

