Ce am mai observat pe la interviuri

De când merg pe la interviuri am observat, nu la toţi adevărat, că au tot felul de materiale personalizate, în special ale companiei. Ceea ce e ok şi de înţeles. Vrei să îţi faci cât mai multă publicitate, vrei să dezvolţi şi să întăreşti cultura organizaţională prin „bombardarea”, să îi zicem, a siglei companiei angajaţilor şi potenţialilor colegi ori clienţi, trebuie să ai cât mai multe produse personalizate.

Nu doar stickere ori tricouri ci şi  sacose personalizate. Deşi, vedem astfel de materiale mai mult prin magazine ori supermarketuri. Dar şi unele firme, în special cele ce sunt conştiente de efectul lor vizual, oferă angajaţilor şi clienţilor diferite materiale. Desigur depinde de fiecare.

Cred că cele mai multe personalizări se fac pe căni. Am primit şi am oferit cani personalizate pret diferind de la magazin la magazin ori de ce scrie pe el. Am oferit ori pentru o aniversare, fiindcă echipa din organizaţie era destul de coagulată încât puneam mână de la mână şi ofeream membrilor, ori pentru unele persoane care erau la conducerea unei instituţii ori a unei firme şi am colaborat eficient cu el/ea. Dar, ştiam dacă este fan a astfel de materiale personalizate. În caz contrar ofeream alt ceva. Iar ultima cană personalizată pe care am primit-o a fost din Polonia. De fapt erau mai multe materiale personalizate, gen: cărţi de joc, cană, dar şi o chestie pe care pui berea pentru a nu lăsa urme pe masă (am uitat denumirea). Toate cu oraşul Gdansk şi cuvântul Polonia în cel puţin 40 de limbi.

Mda, câteodată astfel de materiale sunt bune şi pentru a oferi amintiri străinilor ce vin prin România ori dacă eşti mândru de oraşul tău, le poţi oferi o cană ori un tricou cu simbolurile oraşului. Opţiuni sunt. Desigur cei ce sunt din capitală au o ofertă mult mai mare de tricouri personalizate in Bucuresti.

Dar, revenind la subiectul iniţial. Că iar m-am pierdut prin idei. Cănile sunt cele mai dese obiecte întâlnite care au sigla ori cuvintele companiei/corporaţiei. De ce? Simplu: fiindcă e la vedere, fiindcă mai bei un ceai ori o cafea şi toată lumea o poate vedea. Desigur, ar trebui păstrată şi curată. Fără urme de cafea ori altceva.

Lasă un răspuns

