Lucrând în online pentru…

Una din preocupările mele, în acest moment, e să mă mut într-o garsonieră. Scriu advertoriale, lucrez la câteva proiecte pe odesk (site de freelancing) iar puţin câte puţin pun bani deoparte. Nu că aş avea un termen limită de stat la părinţi. Dar e ciudat, să ai o anumită vârstă, dar şi experienţă în viaţă, şi să stai în acelaşi apartament de când erai adolescent. 4

Până la o anumită vârstă poţi să stai lejer cu ai tăi. În special dacă nu au, nici ei şi nici tu, probleme financiare. Dar după câteva experienţe prin viaţă, vei simţi nevoia unui loc doar al tău şi eventual să îl împarţi cu cineva, care să nu fie rude. Deşi, românul, ori femeia, ar zice că ar fi fost mai bine să mă gândesc la acest lucru cu mulţi ani, eu îi spun: atunci mă gândeam la proiecte ori că voi merge prin diferite programe prin diferite ţări. Plus, nici nu simţeam nevoia pe care o simt acum. Pe lângă munca în online pe care o fac mă gândesc şi la un credit. Deşi nici nu sunt fanul lor şi nici nu aş lua un credit pentru a-mi cumpăra o garsonieră. Aş apela la credite nevoi personale care să îmi aducă ceva satisfacţie, cel puţin psihică. Deşi ar trebui să mă şi angajez pentru a-l obţine. Nu e bai, fiindcă de voi apela la ele nu voi cheltui banii pe un telefon nou ori televizor cu plasmă. Ci pe ceva pe termen lung şi care să producă, nu doar să îmi ofere satisfacţie ori să mă laud că îl am. Cine ştie. Atunci când voi avea nevoie voi şti exact. Dar acum, acum stau şi scriu, lucrez în online pentru a pune RON-ii deoparte.

Lasă un răspuns

