Viaţa activă şi imprimanta

Ieri, umblând pe ici-colo după câteva documente, mergând pe la centre de copiere (să zicem că sunt) tot mă bătea gândul să achiziţionez o imprimantă multifuncţională.  Nu aş mai pierde timpul umblând aiurea. Deşi, trebuie să recunosc, puţină mişcare şi aer proaspăt m-a ajutat.

Eu am o imprimantă. Cred că are vreo 8 ani. O am de când încă eram la liceu şi făceam liste cu filmele pe care le aveam pe CD-uri şi prezentam oferta colegilor. Lista era de vreo 4-5 pagini şi la un momentan dat, aveam peste 400 de filme şi animaţii. Iar dacă cineva era interesat cădeam la un acord. Un troc. Atunci, a fost profitabil. Deşi era puţin cam incomod, câteodată. Aveam sticluţe cu tuş şi încărcam cu seringa. O dată, am scăpat-o pe jos. A curs puţin. După 7-8 ani încă mai e vizibilă pata de cerneală. Deci aş căuta imprimante cu laser la un pret acceptabil. Nici prea scump, nici prea ieftin. Ceva care să reziste vreo 10 ani.

Nu ştiu, poate aş lua pe cineva cu mine, care se pricepe. Să vedem ce tipuri de imprimante există în Botoşani. Ori, dacă nu găsesc ceva, local, voi apela la nenea Google şi la ce site-uri mă va redirecţiona. Plus cu o cercetare extra, pentru a vedea firma care vinde şi calitatea produsului. Poate, dacă aş avea şi resurse mai multe, aş cumpăra ceva mai de calitate.

Vai, săraca imprimantă. Cât va trage. În special când voi organiza evenimente şi proiecte. Când vor fi proteste ori schimburi de tineri. Desigur nu o voi necăji cu liste cu filme şi animaţii. Ci cu afişe, pliante, mape de prezentări, stickere (dacă va avea capacitatea). De va fi economică şi ecologică….deja mă bate gândul să pun bani de-o parte. Dar, în timp. Deşi, cu cât trece timpul cu atât simt nevoia unei imprimante, ce să fie mereu la un click depărtare pentru afişe şi scanări.

A da, şi hărtie ecologică. În acest târg nu este (din câte ştiu) dar voi comanda din altă parte.

Oricum, pentru mine, e necesară o imprimantă. Plus, o parte din preţurile din Botoşani nici nu îmi convin. După 5 ani de studenţie în care am fost învăţat să dau 50 de bani pe un A3 color, aici plătesc pentru un A4 alb-negru.

Ce crezi, ar fi necesar o imprimantă, pentru o viaţă activă?

Un comentariu

Lasă un răspuns

