Cum îţi dai seama dacă un antivirus e bun?

Primul indiciu e dacă site-ul a fost hackuit. Exemplu celor de la Avira. Aseară vream să îmi instalez un antivirus şi am ales acesta fiindcă e gratis şi destul de bun.

Dar….vai, vai….site-ul a fost spart de heckari din palestina (cred) iar rezultatul este următorul:

avira 1

 

avira 2

 

avira 3

 

avira 4

 

Şi da, l-am instalat. Am căutat un alt site de unde să îl downloadez.

Mi se pare amuzant. Companie cunoscut ce produce un antivirus destul de bun eşti ţinta atacurilor. Dar se mai întâmplă.

Un comentariu

  1. Pfuuuuaiii … Nu ești deloc patriot.:evil: BitDefender-ul e făcut de românași de-ai noștri. Are și un „Free edition” și eu nu am avut nicio problemă cu el, de mai bine de doi ani încoace.

Lasă un răspuns

