Gândacii din Gara de Nord

Este incredibil cum o gară a unei capitale din Uniunea Europeană are gândaci mari si negrii care se plimbă nestingherit pe ici-colo.

Am ajuns cu Roxana în Gara de Nord pe undeva pe la ora 01:00 iar cum de am și intrat tocmai văzusem un gândac de bucătărie, din ăla maroniu. Am încercat să îl strivesc dar era agitat ca și cum era pe cofeină ori un RedBull.

Oricum, când ne-am așezat să mai vorbim despre Vama Veche și Roșia Montană ghici ce vedem???

Exact: gândaci negri care se plimbau ca și cum ar fi gara lor. Adevărul e că nu erau prea mulți oameni și fiindcă stăteam pe undeva pe lângă un peron era și puțin întuneric. Dar când am văzut că unul se îndrepta direct spre mine am tresărit cu tot cu cafea (ce sa cam vărsat pe mine) și l-am strivit. Alți doi iau urmat drumul. Ultimul se mișca atât de încet încât l-am călcat de două ori. Să îl știu mort!

Vai ce gară murdară fiindcă între timp am văzut ceva șoricei care se plimbau de la un magazin la altul. Sunt sigur că în timpul zilei nu au curajul să iasă la lumină.Dar timp de 1-2 ore își făceau turele.

Nu cred că CFR București nu și-ar permite o găleată de otravă de șoareci. Înțeleg că pentru a scăpa de gândacii cei mari, negri și zemoși costă ceva lei. Dar să cumperi o găleată de otravă și să pui la găuri ori unde știi că își duc veacul șoarecii, nu cred că e atât de complicat și costisitor. Deși sincer aș prefera să nu văd nici gândaci și m-aș simți și mai în siguranță dacă poliția ar avea ture mai dese prin gară.

Dar na….

12 comentarii

  1. Ce aiurea! Eu am vazut gandaci doar in caminele de la Cuza si in Facultatea de Psihologie (se plimbau pe scari la 8 dimineata si erau mai mari decat cei normali..)

  2. In caminele studentesti e deja normal sa existe. Cand am fost in T18, in C12 si C10 aveam gandaci in camera. Cred ca unul ori doi ani nu erau gandaci in camin/camere. Sunt mari fiindca au ce manca 😀
    Dar acestia sunt din cei mari si negri si plimbareti.

  3. Gândacii din gară să fie ultima problemă. Îmi povestea sora mea că a văzut ditai armata de șoareci, în tren. Iar asta mi se pare mult mai grav. Și ca să avem alte motive să ne plângem, de la 1 Septembrie, CFR va crește prețul biletelor de călătorie. 🙂

  4. Ei, voi credeţi că doar Gara de Nord are asemenea exemplare? Eheeeeii… tot Bucureştiul este plin de astfel de gândaci imenşi, graşi, scârboşi. De gândaci de bucatărie, de şobolani, de zoiaie şi miros fetid. În ultimii ani Bucureştiul a devenit o imensă groapă de gunoi. Trăim ăn perfectă comuniune cu câinii maidanezi, şobolanii care ni se încurcă printre picioare pe trotuar, chiar la Km 0, cu gândacii de bucătărie omniprezenţi, libărcile, ţânţarii şi muştele. Ca la 1700! Mă mir că încă nu s-a întors ciuma, dar na…mai este timp şi o aşteptăm cu interes!

Lasă un răspuns

