Un fel de goodbye meeting

Organizatia la care mi-am facut EVS-ul e extraordinara. Mai exact coordonatorul. Am avut atat de multe intilniri de ramas bun. Iar acum va voi spune cateva cuvinte despre cum am marcat noi ultima intilnire oficiala intre voluntarii SEV, coordonatorul si cativa mentori.

Am petrecut 3 ore cu caiacul prin canalele Gdansk-ului si inca vreo 2 ore mancand la un restaurant cu specific asiatic (din China, India si Taiwan). Iar partea cea buna e ca organizatia a platit pentru tot. Exact. Am vaslit prin apele orasului port, incercand sa prindem cateva rate, concurand cine e cea mai rapida echipa, ferindu-ne de ceva barci mai mare (fiindca am mers putin mai departe decat aveam voie iar barcile cu turisti fac valuri suficient de mari incat sa rastoarne mici caiacuri) si jucand un fel de volleyball cu o minge pe care am gasit-o in apa. Din pacate nu am facut poze fiindca stiam ca ne udam, iar unii dintre noi erau destul de uzi. Vremea  cu vant si nori nu ia ajutat. Dar a meritat. Desi nu avem poze.

Dupa a trebuit sa ne decidem daca vrem la un restaurant cu specific polonez ori la unul asiatic. Fiindca in toamna am avut o prima intilnire cu mentorii la un restaurant cu specific polonez, in centrul vechi, am decis sa incercam ceva nou. Desi restaurantul nu avea nici un asiatic in bucatarie, mancarea era destul de condimentata si buna. Eu am preferat ceva indian fiindca chinezesc pot gasi si in Romania. Iar cea mai condimentata mancare era la Annia (din Ucraina) care ironic dorea opusul. O amintire frumoasa pentru ultima intilnire oficiala.

EVS volunteers

Lasă un răspuns

