Wordspree mi-a închis blogul pentru o zi

Duminică seara, după ce am publicat un articol, blogul mi-a fost închis. Fiindcă era un articol de pe urma căruia primesc ceva beneficii (nu vrea să spun cuvântul ce începe cu a și se termină cu dvertorial). Poate din cauza aceasta ori poate fiindcă aveam 2 bannere. Oricum. Nu am putut să dorm, am trimis vreo 5 e-mail-uri și în sfârșit a revenit.

Am fost puțin stresat că nu îl voi avea înapoi, făcând parte din „viața mea” pe internet.

prima eroare wordpress - adv

E bine să nu mai supăr WordPress, să am câteva articole scrise de mine între cele de pe urma căruia am ceva beneficii. Deși sincer să fiu nu prea am atât de multe și încerc să respect ponderea de 1 – 3.

Timpul de râspuns a lor e foarte bun. În aproximativ 24 de ore și 2 schimburi de e-mail mi s-a rezolvat problema. Sunt profesioniști. Atât de profesioniști că mi-au închis blogul, dar fiindcă era vina mea.

Acum arată ca un blog a unei fetițe, widget-urile mi-au dispărut. Am schimbat categoria de pe urma căruia primesc beneficii în Altele. Deși probabil o voi schimba în Concursuri și altele.

noul aspect blog

Sper să nu mai am o astfel de eroare. Cel puțin prea curând.

12 comentarii

  1. De ce nu te muti pe un hosting propriu? Cu maxim 100 lei/an ai rezolvat problema si poti scrie cate advertoriale vrei. 🙂

Lasă un răspuns

