Istoria blogosferei române

Astăzi am dat peste un articol ce reprezintă o bază de date cu blogurile române, cu data apariției și o mică descriere. Oricine poate să se înscrie și e gratis 🙂

Proiectul îi aparține lui razvanbb – istoria blogurilor

Sunt și câteva statistici relevante:  „Se pare că 2007-2008 a fost perioada de boom. În 2008 mi-am făcut și eu blog…”.

Eu prin iunie 2010 😀

O oportunitate bună și pentru a-ți promova blogul/site-ul cât și pentru a găsi unele relevante pentru tine.

 

Lasă un răspuns

