Dialog anual al membrilor societății civile

Astăzi am primit un e-mail de la Centrul Regional de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Iași ce mă anunță de o întâlnire dintre membrii societății civile ieșene (cei invitați și interesați) și 3 instituții anuale: CRPECAI, Instituția Prefectului Iași și Consiliul Județean Iași.

Mă bucur cel puțin că mi-a trimis e-mail personal, deși nu era nici un text, doar un pdf. Dar e un pas înainte.

Presupun că va fi o întâlnire pentru pentru a cunoaște noii membrii ai societății civile ieșene și eventual crearea unor noi parteneriate. Eu sper.

Dacă ești interesat, întâlnirea va fi joi,11 aprilie 2013, începând cu ora 14:00, la Casa Armatei (Cercul Militar).

Pentru confirmarea participării trebuie trimis un e-mail la adresa: cpecaiasi@gmail.com până la data 22 martie 2013.

De asemenea pot participa și insituții private și publice care au programe de voluntariat.

Dacă vreți vă puteți promova și proiectele pe 2013 – 2014.

Lasă un răspuns

