9 porci mistreţi

Tocmai am mers până la Biedronka (un supermarket aproape) pentru chestii de seară: ceva energizant, ceva dulciuri…mă aşteaptă o noapte albă.

Revenind sper apartament am observat 9 porci mistreţi….9!

Deci eu nu stau într-un vârf de deal ori la marginea neştiută a Gdansk-ului. Zona e relativ nouă, plaja e la 10 minute de mers pe jos şi tot aşa. Dar porcuşorii (care erau destui de mari şi păroşi) au hotărât să îşi caute de mâncare într-o zonă aglomerată cu maşini şi oameni ca şi cum ar fi teritoriul lor.

Îi urmăresc puţin, să văd ce fac. Au speriat vreo câţiva puştani polonezi, mai căutau puţin prin zăpadă ceva mâncare, o poloneză începe să ţipe iar eu mă întrebam de ce nu am un baltag cu mine. Aş fi avut mâncare pentru cel puţin o lună de zile…oricum nimănui nu le-ar fi simţit lipsa. Şi am o scuză perfectă. Sunt român 😀

Dar na…dacă nu am atentat la viaţa lebădelor şi a raţelor nu am de gând să mă iau de nişte porci păroşi ce sperie puştanii polonezi din cartier.

boar

Sursa foto

12 comentarii

  1. Adevarul este ca nu numai ursii din Prahove sau Brasov intra in orase in cautare de hrana , ci si alte animale…Si dupa cum scri in postarea ta , uite ca si pe meleagurile alea s-a imputinat hrana salbaticiunilor , de ies porcii mistreti in lumea mare.

  2. :)) Ce tare..La noi se plimbau odata prin Parcul central..O familie intreaga..Nu aveau nici o treaba..Apoi am inteles ca s-au dus vanatorii dupa ei, insa nu i-au prins :))

Lasă un răspuns

