Cum să obţii bărbatul perfect

Citind articole pe alte bloguri, am dat peste unul a unei fete cu ceva pretenţii de la bărbaţii români. Nu am acordat importanţă. Fiecare cu ale lui, ori ale ei în acest caz. Dacă fata vrea să viseze, să viseze. Alta e realitate.

Dar astăzi stând cu persoanele cu dizabilităţi mintale mi-a venit în gând articolul fetei. Foarte multe au pretenţii au femeile, au liste, au puncte reale ori absurde cum ar trebui să fie un bărbat. Aşa că vă voi spune cum puteţi obţine un bărbat perfect.

123110-RealMen-PT

Sursa foto

Serios vorbind, am stat câteva ore şi am contemplat.

1. Transformi un gay într-un bisexual, ori heterosexual (dacă vei fi aşa de bună) după îl poţi şantaja emoţional ori îl vei şantaja spunându-i că îl vei părâ mamei lui dacă nu rămâne cu tine şi dacă nu te va iubi mereu. Probabil va trebui să îl închizi în casă, să nu stea pe lângă alţi bărbaţi. Tentaţia poate fi mare!

2. Crează-l virtual. Dacă ştii Photoshop ori Corel şi mai bine.

3. Iei un pămpălău şi îl modelezi în bărbatul viselor tale. O să dureze ceva ani, dar merită.

4. Frecventezi locurile unde crezi că ar fi. Posibili ca un strip club să fie unul din locaţiile preferate de el.

5. Scrii unul ori mai multe articole pe blog despre cum ar trebui să fie ori cum nemernicul te-a trădat şi nu îi pasă de sentimentele tale. Sigur, la un moment dat, va da peste articolul tău şi se va îndrăgosti (virtual) înnebuneşte de tine.

6. Furi bărbatul prieteni tale. De ce? Fiindcă nu îl merită. Simplu.

Cam atât….aaa, ori pur şi simplu poţi căuta într-un bărbat acele calităţi normale, cum le descriu destul de bine Sabina …..( eşti singura bloggăriţă ce îl descrie real) ori îmi doresc şi eu o femei cum descrie Bogdan, Ovidiu, Andrei şi Emil iar femeile ar trebui să fie după cum prea bine zice AmonVictor şi Grecu în articolele lor.

În acest moment de faţă articolul Annei e viral, ori a fost.

Peste 200 de comentarii pe blog şi aproape 30 de bloguri ce au scris despre ea.

Se pare că frustrarea creează un viral!

Cred că acesta e un pamflet. Îl veţi trata ca atare.

4 comentarii

  1. Buna 🙂 Lista mea nu e completa dar am incercat sa o fac realista. Pentru ca banii, sexul, frumusetea sunt trecatoare. Raman iubirea, comunicarea, respectul …

Lasă un răspuns

