Citești cărți?

Am un prieten care recent și deschis un site cu și despre cărți. Adevărat, îl are de ceva timp.

Deci:

Cititorul de Cărţi s-a născut fix pentru a veni în întâmpinarea „puţinilor” oameni care mai desfăşoară o astfel de activitate precum cititul cărţilor. Doresc să ofer celor interesaţi păreri pertinente asupra cărţilor existente. Nu vreau să înlocuiesc critica profesionistă, nu aş putea face asta, dar vreau să o completez. Să ofer acea parte subiectivă asupra textelor lecturate, care ar putea înclina balanţa într-o direcţie sau o alta.”


Are ceva materiale și destul de bune.

Ce părere aveți despre site http://cititoruldecarti.ro/  ?

11 comentarii

  1. Mi se pare faina ideea site-ului, dar ma deranjeaza profund sloganul: citim pentru voi. Pai nu e pentru oamenii care citesc? Scopul recenziilor e sa nu fie rezumate si sa te faca sa citesti cartea, sa fii curios, nu sa o citeasca altii pt tine. Oricum, faina ideea, place.

  2. Tot ce e posibil, doar că acum nu îmi amintesc. Am și eu o cunoștință care mi-a zis acum că scrie recenzii pe site-ul ăsta! Foarte tare!

  3. @Crisu, Multumesc pentru feedback. Sloganul a fost ales in fuga, la inceput si inca nu am gasit unul care sa se potriveasca perfect. „Citim pentru voi” a plecat de la ideea ca recenziile de pe site vin pentru a spune audienței dacă o carte merită sau nu să fie citită, în cazul celor din a doua categorie, economisind timpul cititorilor care nu ar mai fi nevoiți să afle singuri cât de slabă e o carte. Din fericire, nu am fost în situația asta până acum. Oricum, e loc de schimbări și îți mulțumesc pentru părerea ta.

    @Ioana pe tine te contactez prin intermediul blogului tău, aici doar îți mulțumesc pentru aprecieri :).

  4. Răzvane, felicitări pentru blog-ul tău! Felicitări pentru atitudine!
    Site-ul Cititoruldecărți.ro e minunat! Mulțumesc!
    Din punctul meu de vedere recenziile sunt determinante dacă acel volum va fi citit sau nu!…
    Îmi plac recenziile bune, iar site-ul recomandat e ok!

  5. Răzvane, ești invitatul meu la Clubul de lectură virtual! Orice opinie, cu privire la tematica respectivă, este binevenită! După 1 săptămână(28 ianuarie), stabilim alte volume(beletristică, de specialitate), de comun acord, cei prezenți!

Lasă un răspuns

