13 dorinţe pentru 2013

Am primit o nouă leapşă din partea lui Dan. Să scriu 13 vise pentru 2013.

Primul gând la aceast apel a fost: Doar 13? Cam puţine pentru un an în care apocalipsa ar trebui să revină în aprilie.

Lucky13

Serios vorbind, nu ştiu dacă 13 e mult ori puţin pentru mine. Mai bine de 10 ani am încercat să fac cât mai multe activităţi, să acumulez cât mai multe experienţe. În tot acest timp am învăţat că e bine să fii temperat dar în acelaşi timp să ai obiective clare şi mari.

Cred că prima dorinţă pentru aceste 12 luni ar fi să dau jos cele 10-13 kg pe care le-am pus de când am început EVS-ul în Polonia. Simt ca sunt însărcinat, iar partea tristă e că devine din ce în ce mai mare, în fiecare lună.

2. Să merg în România, pentru o săptămână, în luna mai.

3. Să studiez şi să lucrez în Danemarca.

4. Să mă văd cu fratemiu şi sormea, înainte de a pleca în Danemarca.

5. Să mă implic activ în AEGEE-Gdansk şi ESN-Gdansk.

6. Să merg la AGORA în Germania (un eveniment AEGEE).

7. Să călătoresc cât mai mult prin Polonia.

8. Să călătoresc o lună prin Europa (motivul real pentru care am început să scriu advertoriale).

9. Să scriu zilnic pe blog şi cel puţin o dată pe săptămână pe site (da, am site şi nu, nu este activ).

10. Să promovez, pozitiv, România oriunde mă duc.

11. Să învăţ să cânt la un instrument. Iniţial îmi doream să invăţ la vioară, dar din păcate nu e posibil.

12.Să învăţ limba poloneză. E o limbă grea, în special gramatica. Dar femeile sunt frumoase.

13. Să am linişte interioră (probabil o să dureze 10 ani, dar nu ma las….decât mort 😀 )

 

Ca şi articolul „21 de cuvinte” această leapşă a venit din partea Ioanei a cărei dorinţe sunt relative normale, ca şi cele a lui Dan. Comparându-le cu ale mele ori a Oanei (slavă domnului că mai sunt oameni ca mine).

Ştiu că poate fi dificil să adunăm toate ideile şi dorinţele în număr …. privit destul de suspicios. Dar pasez provocarea mai departe. Care sunt cele 13 dorinţe pentru 2013?
Poate  Alina, Ana Maria, Anca, Andreea, Lavinia, Ştefania, Oana, Raluca, Roxana  şi Ştefan vor putea să înceapă?

Sursa foto.

8 comentarii

  1. Interesante dorinte Razvan. Fiecare avem mai multe, dar 13 cele mai importante pentru anul acesta sunt deajuns. Binenteles ca si eu si fiecare avem dorinte traznite, dar raman pentru momentele potrivite. Sa ne vedem la AGORA si sa ne distram 🙂

  2. Răzvan, așa cum zice și Dan mai sus, dorințele sunt mult mai multe. Eu mi-am făcut lista pentru primele 3 luni ale anului, pentru ziua mea de naștere am alte dorințe, apoi pentru restul anului altele, dar le iau pe rând și sunt cât de cât normale ca să le pot îndeplini cu ușurință. O să vină și vremea mea să am dorințe ca ale tale sau ale Oanei. 😀
    Mult succes!
    Numai bine!

  3. Salut Razvan!
    Am ceva care te poate ajuta sa iti indeplinesti dorintele 1 si 12 cu un efort mult mai mic decat ti-ai imaginat (va fi chiar fun sa le indeplinesti) 🙂 check your email!

Lasă un răspuns

