21 de cuvinte în viaţă

De curând am primit o provocare de la Dan. O provocare pe care a primit-o de la Ioana.

Să scriu 21 de cuvinte care să mă reprezinte. Deşi articolul iniţial se referea la vârsta de 21 de ani pe care Ioana ia împlinit, cred că pentru mine e un bun exerciţiu de reflexie.

Să îmi definesc personalitatea ori să îmi reduc viaţa la câteva cuvinte ce nu formează o frază coerentă poate fi destul de….provocator.

Probabil primele mă caracterizează cel mai mult:

1. Încăpăţânare

2. Ambiţie

3. Perseverenţă

4. Pro-activ

5. Civism

6. Dezvoltare

7. Dezorganizat

8. Muzică

9. Prieteni

10. Fratele

11. Sormea

12. Călători

13. Schimbare

14. Iniţiere  (după acest cuvânt m-am împotmolit şi am căutat inspiraţie)

15. Energie

16. Valori

17. Dăruire

18. Sinceritate

19. Viitor

20. Răbdare

21. Experienţe

Cum am primit şi eu această provocare, la rândul meu, o voi înmâna altor bloggeri: Anca , Dragoş, Giorgiana şi Ştefana 🙂

7 comentarii

  1. Mă bucur că ai acceptat provocarea. Să vedem ce spun și cei pe care i-ai provocat 😀
    Nu am împlinit încă cei 21 de ani, dar nici mult nu mai este până atunci; iar provocarea originală a lansat-o Tudor Chirilă în cartea sa Exerciții de echilibru! 🙂
    Numai bine!

Lasă un răspuns

