Aniversare în stil SEV

De curând a fost aniversarea unuia dintre colegii: spaniolul, Oscar.

Deși nu a fost primul aniversat pot spune că a fost cel mai interesant până acum. Au fost 2 zile unde a avut parte de surprize. Sâmbătă fetele au pregătit un fel de concurs unde trebuia să găsească câteva cadouri și să îndeplinească câteva sarcini. Cum ar fi să combine votka cu lapte într-un biberon și să beie ori să se îmbrace cu o pijama de noapte, pe tot corpul, roz. Și tot așa. Dar a primit și cadouri: cum ar fi o minge de fotbal semnat de toți voluntari, mentorii și câteva persoane importante din organizație (cum ar fi Moneylady).

Iar duminică a avut o surpriză mare (la fel și eu) când în apartament eram 16 oameni din 9 țări.

Eu am încercat să prepar borș (ciorbă/supă) de legume românească. La început nu era cine știe ce, dar cu ajutorul unei românce (Andra) am reușit să facem ceva asemănător. Nu prea a ieșit, nu fiindcă nu suntem bucătari buni, ci fiindcă nu au borș de-al nostru. Au ceva…dar …. ciudat. Dar cu puțină lămâie și ceva condimente a ieșit destul de bună. Însă încercările noastre de a prepara poale-n-brâu, clătite ori papanași …… să zicem doar că a doua zi am avut multe vase de spălat dar tot nu am făcut nimic dulce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Până la urmă a ieșit o petrecere reușite însă fără poliție.

Atunci când ai un grup foarte ok și dispus să ajute și să te susține cu siguranță că vei avea experiențe interesante.

Aaaa …. da și am încercat să îi îmbăt cu țuică de prune. Cei mai mulți au preferat doar să guste, doar spaniolul ce a mai tras la măsea.

3 comentarii

Lasă un răspuns

