De ce scriu advertoriale

În ultimele săptămâni am scris câteva advertoriale, iar motivul e simplu și evident: bani.

Fiind prin SEV, în Polonia, nu am voie să muncesc ori să practic alte activități de voluntariat ori muncă contra-cost înafara de ceea ce îmi oferă organizația. Nu mă plâng, e interesant și puțin divers. Dar nu despre asta e vorba în acest articol. Ci de faptul că neavând o altă sursă de venit, înafară de cei primiți de la Uniunea Europeană, trebuie să îmi găsesc o sursă cât de cât sigură.

În Iași am mai avut ceva job-uri part-time, dar aici în nici un caz. Așa că voi scrie din când în când 1-2 advertoriale pe săptămână pentru a-mi cumpăra domeniu+găzduire și pentru viitoarea călătorie de o lună de zile prin Europa pe care vreau să o fac în august 2013.

În general advertorialele le obține din oferta de pe Facebook – Rețea e-Advertising  unde cei doi băieți de la articole-sponsorizare.ro au cel puțin o ofertă la două săptămâni. Până acum banii au fost transferați în cont iar într-o lună am obținut aproape 100 de lei.

În urmă cu 3-4 luni de zile nici nu vream să aud de așa ceva. Dar opțiunile se schimbă, în funcție de situații. Iar situația e că începe să îmi placă să călătoresc.

Iar acest articol nu este un advertorial 🙂

Sursa – http://www.advertorial.org/advertorial-models.html

5 comentarii

Lasă un răspuns

