Companie neserioasă vs. companie serioasă

Scriu acest articol datorită nesimțirii de care am dat cu o companie de transport dar și disponibilitatea alteia care ne-a ajutat foarte mult pe ultima sută de metri. De obicei nu scriu articole care să critice ori să vorbească de rău. Dar nesimțire celor de la Sami Trans este o reprezentare fidelă a capitalismului balcanic detaliat în documentarul Kapitalism.

Cu începutul. Cu aproape o lună și jumătate înainte de proiect, prin luna iunie, am contact (telefonic și prin e-mail) câteva firme. La momentul respectiv Sami Trans avea cea mai bună ofertă pentru noi, pentru a merge prin România, timp de 5 zile. Am stabilit un oarecare preț, am ținut să mă văd la sediul lor, dar domnul Ioan a spus că el lucrează doar de acasă. Pe scurt, m-am ținut de companie, chiar și când era în concediu, pentru a avea autocarul.

În prima zi a evenimentului am sunat. Mi-a dat cu ciomagul în cap: autocarul era de 30 de locuri iar prețul era cu 1000 de lei mai mult decât cel discutat. Motivul: sunt prea puțini kilometri. Mda…

Am căutat altă companie iar după câteva ore am dat de Fya Trans. O companie profesionistă. În două zile am rezolvat și cu traseul și cu banii (desigur mai puțin decât nesimțiți). Am fost la ei la sediu, traseul sa creat de față cu noi, la fel și calculele. Autocarul era de 39 de locuri, suficient pentru tot ceea ce aveam nevoie. A doua zi contractul a fost semnat. Simplu, direct fără ocolișuri. Oameni serioși și punctuali. La anul probabil tot cu ei vom colabora. Poate chiar și pentru alte proiecte.

 

3 comentarii

  1. Razvan, fiecare companie are bile negre insa in ceea ce priveste companiile de transport lucrurile sunt mai complicate. Existenta mai multor trasee si a mai multor filiale arata ca desi intr-un sediu totul e roz in altul onestitatea si seriozitatea pot fi luate in ras. Cei de la Fya sunt intradevar mai profesionisti insa si ei uneori provoaca crize de nervi. Sa stii ca nu ma incanta faptul ca la Fya nu pot sa imi fac o rezervare ci trebuie sa strabat jumatate de oras pentru a-mi lua un bilet cu loc pentru ziua urmatoare dar hei… asta e!

  2. @Diana: am scris acest articol nu pentru a ridica in slavi Fya Trans. Ne-au ajutat mult atunci cand am avut nevoie. Cei de la Sami Trans mi sau parut cei mai magari. Daca considera ca pot sa trateze clientii asa, atunci vor avea surprize. Nu se stie de unde poate aparea un blogger 😀
    @Anonim: in ce sens?

Lasă un răspuns

