Despre CouchSurfing

În urmă cu câteva luni am aflat şi eu de couchsurfing. Mi s-a părut interesant aşa că mi-am făcut cont. Nu pot să spun că mi se pare ceva ieşit din comun dar cu siguranţă este diferit şi câteodată interactiv. Este un site dedicat celor ce doresc să călătorească şi au nevoie de un ghid într-un anumit oraş ori de un loc unde să doarmă. 

Are anumite caracteristici ce îl face atractiv pentru peste 3 milioane de persoane:

– poţi deveni ori ghid, ori gazdă ori amândouă ori nici una;

credibilitatea ta nu depinde de numărul de persoane pe care le ai ca prieteni ci de feedback-ul pe care îl primeşti pe pagină. De exemplu, dacă ai găzduit ori fost ghid pentru cineva, acea persoană poate să spună dacă ai fost ok ori nu. Oricine poate să vadă descrierea;

– poţi găsi persoane în funcţie de oraş şi nu este obligatoriu să îi ai la contacte;

– sunt grupuri de discuţi pe fiecare oraş dar şi întâlniri dese între membrii comunităţii locale. De exemplu în Iaşi există un grup unde se decide, de comun acord, când se ne vedem şi unde.

– ai opţiunea de a crea un eveniment. Noi în Iaşi ne vom vedea duminica aceasta. Mai multe informaţii despre întâlnire aici.

Este un site interesant pentru cei ce doresc să călătorească în alte oraşe ori ţări, oriunde în lume. Un atu este şi faptul că se pune foarte mult la securitatea membrilor.

Cel mai bine este să te înscrii şi să încerci – http://www.couchsurfing.org/

Lasă un răspuns

