Vizibilitatea online – cum a reușit Universitatea Cuza?

În urmă cu câteva zile pe site-ul Universității apare un anunț că este pe primul loc în România la categoria vizibilității online. Conform site-ului  http://www.4icu.org http://www.4icu.org/ro/ Fiind conștienți de expresia: “Dacă nu ești pe internet nu exiști!” , Cuza a mers mai departe. A devenit un obiectiv pentru Departamentul MEDIA.

Dar cum au reușit? Din punctul meu de vedere: au creat portalul 360.uaic.ro unde pot postat atât studenții cât și profesorii; fiindcă actualizează an de an site-ul dedicat Admiterii și încearcă să răspundă la toate întrebările; au o pagină de Facebook unde răspund la întrebările puse; cont pe Google +;  actualizează site-ul Universității continuu, au secțiuni în limbile de circulație internaționale dar și o secțiune pentru Asociații și Ligi, în general pe site poți găsi cam orice informație,  fiind relativ ușor de navigat; an de an aduc câte ceva nou. Anul acesta au creat un chestionar dedicat absolvenților  – http://admitere.uaic.ro/chestionar-vrem-sa-stim-despre-admiterea-ta/

Da sunt student al Universității și promovez cam toate proiectele Universității, cele care mă interesează. Fiindcă la acest capitol stă foarte bine. Nu este ușor ca într-un an de zile să urci 150 de poziții (momentan fiind pe locul 309 în lume ) .

Anunțuri

Un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s