Țara arde dar hai să facem voievodate

De prea mult timp posturile de televiziune (în special Antena 3) pun accent pe aceste discuții inutile pe care Băsescu le-a inițiat și le susține.

Cetățenii o duc din ce în ce mai rău, mai puțini bani, mai puține slujbe. Însă politicienii din Parlament preferă o tactică perdea de fum. Să distragă atenția publicului și a posturilor de televiziune ce nu au ce face decât să ofere mai multă putere lui Băsescu. Părerea personală cu privirela acest politician îi că îi este dor de perioada comunistă. Ori suferă de vreo anumită boală psihică.

Îi în dezavantajul meu ca cetățean să am o reorganizare teritorială. Nu văd avantaje. Nici pentru țară nici pentru cetățeni. Cu siguranță nici pentru politicieni. Presupun că individul ce îi la putere, care practică fraude, care nu îl interesează decât propriul interes pe termen scurt.

Dar stau și mă gândesc: ce îi de făcut? Ce fac politicienii care vor avea foarte mult de pierdut (scaunul pe care îl au în Parlament)? Ce facem noi ca cetățeni? Cât mai putem suporta și înghiți acest rahat politic?

Eu mă voi informa cu privire la acest subiect. Voi trimite scrisori de prostesc exprimându-mi nemulțumirea, față de președintele Băsescu, Premierul Boc, primarul județului și parlamentarii de Botoșani cu privire la ce se întâmplă.

Sunt sătul ca nesimțirea să câștige în România, în special în politica mediocră românească.

Poza este de aici – http://www.gazetadecluj.ro/citeste/5604-regionalizarea-dup-b-sescu

Lasă un răspuns

